16 Ekim 2008

Madrid Derbisi ?

8 yorum:

varol döken dedi ki...

bekle beni ramon! bütün hafta google translate den çıkmadım...

yenilirseniz seni kınayacağım ve sana çok acayip laflar hazırladım:)

DaesAgelmar dedi ki...

Gönlüm Atletico Madrid'in kazanmasından yana ama 6-1'lik maçtan sonra madrid'in her iki tarafınında sevinmesi gerekli

Cem Kalay dedi ki...

KRALLAR ÖNDEN GİDER.Real madrid forever...

ertug dedi ki...

sabaha kadar berabere

sannti dedi ki...

Atletico Madrid şu durumda kazanamaz. Real Madrid de yenilmemeye gider. Beraberlik dedim ben. Tabii Agüero, van der Vaart, Robben falan çıkar da bi solo yapar maçı alırsa, yerim ben de bu yorumumu. İyi de olur aslında

alanshearer dedi ki...

berabere bitmesi büyük ihtimal bence.

thunderbird dedi ki...

atletico'nun ligde pek bir sansi yok ama bir seyleri kanitlamak istiyorlar... real'in ise sampiyonluktan kopmamak icin mutlak 3 puana ihtiyaci var

aguero onderliginde atleticonun boyle onemli maclarda neler yapabilecegini gorduk (barcelona macini unutmak istiyorum, keza erken gelen goller maci koparmisti). underdog durumundaki atletico hirs ve taraftar destegiyle bu maci alir
aaaaaaaaaaaaatletiii
aaaaaaaaaaaaatletiii

Ögeday Karabulut dedi ki...

Kalbim,Real'den yana.