14 Ocak 2008

Castro'un Türk Mezarcısı

Bu kez futbol değil Fidel Castro! Her ay düzenli aldığım bir dergi değildir, bu ay neden aldım onu da bilmiyorum: CNBC-e Business. Ocak 2008 sayısı 26. sayfada bir haber var. Okurken kanım çekildi. Giriş bölümünü aktarıyorum: "Küba lideri Fidel Castro olaylarla dolu yaşamanının sonuna yaklaşırken, adadaki 45 yıllık Amerikan ambargosunun da gevşetilmesi günden güne daha çok konuşulmaya başlandı." Sanırım bu kadarı yeter. Haberin devamında Castro öldükten sonra Havana'nın eski parlak günlerine dönüp dönmeyeceği yönündeki endişelerini; 16. yüzyılddaki Antwerp örneğiyle açıklamış editör. Bunu yazan gazetecinin dileği: "Castro bir an önce öl de önümüzü görelim. Bakalım Havana'nın hali nice olacak?" Kapitalist klavyenize kusmak istedim bir an. Sizin hiç mi babanız ölmedi be kardeşim!..

6 yorum:

Oz dedi ki...

bunlar babasını pek bilmez :)

Adsız dedi ki...

kapitalistlerde ana baba önemlimidir ki? varsa yoksa para. o yazan kisiyede selamlarimi iletiyorum, anlar o.

Adsız dedi ki...

Paranın her derde deva olduğuna inanan, kendilerini de ölümsüz sanan ne üdüğü belirsizlerdir bunlar.

Maalesef artık heryerdeler....

Adsız dedi ki...

Allah babasına ömür versin de bakarsınız Fidel bunu gömer kim olur kim kalır belli olmaz

orkun dedi ki...

O haberi yazan deyyusu eşek kovalasın, dahası bir de yakalasın!

Bir yorum da yukarıdaki yorumlara; bu rezillere haddini bildirmekle uğraşırken ana-babanın belli olmasının yüceliğine tapmak ne iş?

Keyholeangel dedi ki...

eski ve parlaklar ne bilsin bizi bilenlere selam olsun! (: