23 Ekim 2007

Derbide Kaptan Oyundan Alınır Mı?

Dayıoğlu Gerrard bu saatlerde İstanbul'a gelmiştir. Haftasonunda Everton derbisinde penaltıyı yaptırdı ardından Rafa Benitez onu oyundan aldı. Benitez; nam ı diğer rotasyon manyağı ile birlikte seyretti Gerrard derbinin kalan dakikalarını. Galibiyet golünde sahada olamamak koymuş olacak ki; maçtan sonra teknik direktörüne gider yapmış: "Ben Liverpool'un kaptanıyım. Beni derbide oyundan neden alıyorsun?" Bu hafta zaten oyundan alınanların teknik adamlara terso mimikleri haftasıydı. Adriano da Mancini'ye elini uzatmadan kulübenin yolunu tutmuştu. Başlıkta anlamsız bir soru var bu arada, alınır neden alınmasın kardeşim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ayrıca dün maçta emre tilev'in dediğine göre futbol hayatında ilk defa oyundan alınmış. emre tilev'e zerre güvenmsem de hafızamı zorluyorum ama ben de daha önce gerard'ın oyundan alındığı bir maç izlediğimi hatırlamıyorum. doğruysa oha harbiden...