26 Ekim 2007

320 Superclasicos

Bizde böyle kitaplar yok uzun yıllar da olacağını sanmıyorum. Boca Juniors-River Plate derbisinin tarihini anlatan Diego Ariel Estevez imzalı 320 Superclasicos, 192 sayfa. 160 fotoğrafla tüm derbi tarihi anlatılmış. Mış diyorum çünkü kitabı daha arşive katamadım. Bu siteden sipariş vermeye de gözüm yemedi. Bay E yine Buenos Aires'e giderse ona söyleyeceğiz artık getir diye. Kapakta da Gallardo yerine Ortega veya Maradona'lı bir Boca fotoğrafı kullansalarmış keşke...

4 yorum:

Comertsk dedi ki...

Aceto bey başlattığınız kampanya ile superclasicos'u e2 de izledik.Bir kampanya daha başlatında bu kitabı ntv yayınlarından türkçe çıkarttıralım:)

Canan Kaya dedi ki...

Ben arjantinde yasiyorum. baharda Türkiye'ye gelmeyi düşünüyorum. İsterseniz size bu kitabı alır getiririm. Çevirmek de iyi fikir!!! Canan

Adsız dedi ki...

aynen boruya katılıyorum.aceto abi bi kampanya daha başlat.o zaman fuat akdağa bol bol teşekkür maili gönderdik bu sefer ntv yayınlarının başındaki kişiye gerekirse kendimiz göndeririz.bu kitabın ülkemizde yayınlanması lazım.hatta bizdeki çok bilmiş futbol çalçenelerine ders olsun boş muhabbeti bırakıp bu kitabın göztepe-karşıyaka fb-gs bursa-sakarya versiyonlarını çıkartsalar ya.

Yağız Gönüler dedi ki...

Bu kitabın Türkçe olarak basılması adına, yaratılacak bir kampanyaya ölümüne destek verilir.