22 Ekim 2007

1000. Post

19 Aralık 2006-22 Ekim 2007
1000 post olmuş Aceto Balsamico...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu yillar mi demek lazim abi bilemedik ama yine de iyi ki varsin

Adsız dedi ki...

hocam hayırlı olsun.
nice 1000 postlara:)

Adsız dedi ki...

nice 1000 postlara inşallah.biz sizi zevkle takip etmeye devam edeceğiz.

Adsız dedi ki...

abi nice binlere inşallah teşekkürler

Adsız dedi ki...

Bu alemdeki en kral futbol blog sahibi Aceto'ya şu zamana kadar biz futbol aşıklarını yazdıklarıyla mest ettiği için teşekkür ederim.

İyi ki varsın Aceto...

mert dedi ki...

düzenli blog takip etme alışkanlığı kazandıran balsamico beye nice 1000 mesajlara dileğimi iletmekten mutluluk duyarım. çok da resmi yazarım böyle.

Adsız dedi ki...

tiryakisi olduk çıktık zaten blogun.aynen devam böyle :)

Adsız dedi ki...

Allah bana ve blogu takip eden diğer arkadaşlara sağlık ve mutlulukla burada senin klavyenden 2000, 3000, 4000 ve nice binlerce post okumayı nasip etsin abi ....

Unknown dedi ki...

elcaazlarınıza sağlık

edgar belgi dedi ki...

cok tesekkurler cabalar, guzel fotograflar ve degerli yorumlar icin. bookmarka eklenen ilk blogdur, update oldugunda gulduren.. yemek yerken okuyorum ben bunu hep.

Adsız dedi ki...

Daha nice 1000lere diyelim. Araya da bir rica yerleştirelim, RSS hadisesine biraz daha eğilsen, biz de daha rahat takip etsek nasıl olur Aceto?

orkun dedi ki...

Nice 1000 post'lara!

Benim de hayatımda ilk defa düzenli takip ettiğim bir blog ortaya çıktı.

Emeğine sağlık!

Adsız dedi ki...

nice 1000 lere sayın aceto...

takipçinim.. her ne kadar bordeaux atkısı alsanda :D

Adsız dedi ki...

düzenli ziyaret ettiğim 4-5 siteden biri oldu çıktı aceto.iyiki varsın nice 1000 lere.

Adsız dedi ki...

ağabey geç gördüm notumu düşmeden geçmek istemedim: eline, koluna, vaktine sağlık. tek kuruş menfaat olmadan en güzel hobini bize beleş sunduğun için inlerce teşekkür.

cumhuriyet bayramın da ayrıca kutlu olsun.

ornitrin dedi ki...

Ben okumaktan, öğrenmekten yoruldum, siz yazmaktan yorulmadınız(yorulmamışsınız) (: Tebrik ederim.

Baştan itibaren okuyorum, buraya kadar gelebildim daha. Hedefim 2008-2009 sezonu başlarken, sizin yazılarınıza yetişip, o heyecanı, euro 2008 yazılarınızda olduğu gibi, anı anına takip etmek.

Kolay gelsin, teşekkürler.