3 Nisan 2007

PSV'yi PSV'de yenmek istiyoruz

Mücadele vardı maçta ama nedense ben keyif almadım. Bayern Munih'de kalede Kahn olmayınca işleri zor diyordum, yedek kaleci Rensing garip bir rastlantı kariyerinde tek Şampiyonlar Ligi maçı var o da geçen sezon Munih'de 1-1 biten Milan maçı. Golü de Sheva'nın penaltısından yemişti. Deja vu gibi maç oldu. Cenabet Gilardino yine 3 metreden iki akıllara ziyan gol kaçırdı. Madrid'deki Bayern Munih 2. yarıda ezberini yaptı yine. Deplasmanda hem İspanyolları hem İtalyanları sahalarına kitledi Almanlar maçın ikinci yarısında. Üstelik bu kez Van Bommel'siz. Sepet Dida boşa çıktı, Van Buyten attı. Lucio'nun Kaka'ya yaptığını İtalyanlar çekemediler ya da ekrana getirmediler, ben kıllandım o penaltıdan. Rensing böylece yine Milan'dan penaltıdan golü yedi bir sene sonra. Deja vu dedim ya Madrid'de sonlara doğru Van Bommel atmıştı bu kez Van Buyten uzatmalarda gecenin Volkan'ı Dida'nın kapattığı köşeden astı. Van Bommel gibi rakip tribünlere değil San Siro'nun 3. katında yıldızlarla berabere maç seyreden taraftarlarına fotodaki malum jesti yaptı. Milan buraya kadar. Bir Shevchenko'nun yeri dolmadı bu takımda. Inzaghi desen yalan olmuş.
Maç bitti Şam'da hala top oynuyorlardı an amerikancı kanal Fox'da. Kebapçıya gittin mi halep işi dediğinde uzun sürer gelmesi derler, bu maç da öyle olmuş. 2 saat 45 dakika rötarlı başlamış. Tayyip Bey cumhurbaşkanlığı için ısınma turlarında, başkan düzeyinde temsil edilen Suriye'ye yanak aldırmaya gitmiş. "Fenerbahçeliler Emine Erdoğan'ın elini sıkmadı" yazıyor bir kalem ekşi sözlükte. Önemli ayrıntı. Liverpool da PSV'nin ağzını burnunu kırmış Eindhoven'da zaten Gerrard demişti maçtan birkaç gün önce: PSV'yi PSV'de yenmek istiyoruz diye.. Programda Roma-Manchester United var lakin Star vermiyor maçı, uyduda Rustavi 2'den yazılacağız ekrana. Ertem Şener için ne diyeyim? Allah müstehakını versin. Bi sus ya...

2 yorum:

Yağız Gönüler dedi ki...

Ertem şener boş bir uğultu. Devir 90ı geçiyor ama gaz o biçim. Uyduda güzel izleyeceğimiz bir kanal seçip geçeceğiz tv karşısına. Ayrıca crouch güzel santrafor diyorum.

Deep Blue dedi ki...

milanın penaltısı türkiyede çalınsa yer yerinden oynar ama oyropanın göbeğinde hem de CL'de nasıl çalınır bu tarifi zor...bayern über alles...