2 Nisan 2007

Pazartesi notları 4

*Ankara deplasmanına gidince televizyondan futbol yalan oldu bu hafta. Liverpool, Arsenal'den intikamına güzel almış ama benim topçu değil dediğim Crouch hat-trick yapmış, ona bozuldum.
*THY, İstanbul-Ankara seferlerinde yemekleri adam etmiş, hostese sordum, sadece bu hatta dedi, bürokrasiye kıyak yapmışlar yani. Esenboğa Havalimanı muhteşem olmuş, işletmesi de iyi. İstanbul iç hatların ise paçozluğu devam etmekte.
*TV yayınlarını uydudan alan otellerin NTV ve TV8'in naklen yayınlarda şifreli olduğundan haberi yok. Koskoca şehrin bilmemkaç yıldızlı otelinde cumartesi gecesi canım 3 maç kaçtı. Teknik servise biss şifresini girin kardeşim diye not yolladım, beceremediler.
*O.Lyon kaybetmeye devam ediyor. Şampiyonlar liginden elendiler, kupayı da Bordeaux'ya verdiler.
*Alex Ferguson, Roma'da çekindiği adamlar arasında Totti'yi saymayınca İtalyan medyası dolduruşa getirmiş Totti'yi o da sallamış İskoç'a: İngiltere'yi de ligini de sevmem. Totti'nin kim olduğunu görecek. Çarşamba akşamı Roma Olimpiyat Stadı'nda şenlik var.
*Bu hafta bereketli hafta. Bizim ligden bu akşama sarkan maçlar var, Salı-çarşamba Şampiyonlar Ligi, perşembe UEFA maçları Lig Tv'de oradan haftasonunu bağlarız.
*La Liga'da Racing Santander-A. Bilbao deli maç olmuş, 5-4 Racing çaktı. Zigic hat trick yaptı, golleri izlemedim, görmek lazım.*Real Madrid'i yine Capello'nun itin dötüne koyduğu Robinho kurtardı. Sevilla, Osasuna'da 2 puan yaktı. Barça-R.Madrid farkı 5 puan. Juventuslular bizim için şampiyonluk sayısı hala 29 diyorlar.
*Sampdoria'lı Quagliarella'nın Chievo'ya attığı gol akıllara ziyan. Buradan izleyin. Napoli yine yıktı beni. Sahasında Bari ile berabere kaldı. Serie B'de kafadaki 6 takım imansız yarışıyor.
*Livorno'da Lucarelli hat-trick yaptı ve Serie A kariyerinde 100 gole ulaştı. Kızıl strikera selamlar olsun. Lazio 7 maçtır kazanıyor. Süper top oynuyorlar. Rossi iyi hoca, Mauri güzel topçu.
*Ankaragücü'nün Gecekondu tribünü güzel işler yapıyor. Tribünde 4 tarafa dağılan kalabalığın görüntüsü muhteşemdi. Bırakın işi gücü bastır Ankaragücü. Lakin takımlarında iş yok. Helva gibiler, Ceyhun gitmiş, Ankaragücü bitmiş.

*Ankara Karum'da bir Drugstore var, inanılmaz güzel şeyler satıyor. Reasürans'da şubemiz var buradan İstanbul'a taşıma dediler.
*Hakan Karahan süper bir röportaj vermiş. Baba-oğul ilişkisine dair. Son zamanlarda en çok etkilendiğim satırlar.
*Sabah ve ATV'ye TMSF el koydu diye göbek atanlar var. Bugün ona yarın sana diyorum. Filler tepişiyor yine çimler eziliyor.
*Arman Kırım'ın yazılarını beğenirim. Basklı ahçı Martin Berasategui'yi yazmış Tazesi makbuldur diye bir kitabı vardı Arman hocanın. Midesine düşkün olan mutlaka okusun.
*Ankara Tunalı Hilmi'de Urfalı Hacı Mehmet vardı. Bildiğin kebapçı. Yemek yiyeyim dedim, adamlar dükkanı kamyona yüklüyordu.
*Birileri artık Dil Tarih'in dış cephesini el atsın. Bina kararmış, karamsarlaşmış. Bu işi en iyi Bordeaux'da yaparlarmış, taş binaları rodajlama diyeyim.
*12. adam diye bir spor gazetesinde bir haber okudum. Henry ben Real Madrid'deyken diye başlıyor. Haberi kestim sakladım, ayrı bir postta yazacağım bu rezaleti.
*Sport Italia kanalı Hotbird'de şifresiz. Arjantin, Hollanda, İskoçya Ligi, Libertadores Kupası yayınlıyor. Nisan'ın 15'inde Boca Juniors-River Plate derbisi var.

1 yorum:

Deep Blue dedi ki...

juventus hala 29 diyedursun da fotonun sol başındaki pessotto dikkatleri çekti..bu amcamız değil miydi geçen sene klüp binasından atlayıp intihara teşebbüs eden... juventus yönetim kademesine bir türlü aklı selim adamları getiremiyor herhal...mocci sonra sol bek akıl hastası pessotto...ciro ferrarra acaba olsa daha iyi olmaz mı...