6 Haziran 2011

Alo Leo Ben Jose!

İtiraf ediyorum, Alo X ben Y manşetlerinin başlangıcında payım var ama amaç farklıydı. İki kişinin telefon görüşmesinin dökümü gibi haberlerden bahsetmiyorum. Rijkaard, gerçekten de aramıştı mesela Nistelrooy'u (!) Sonra cılkını çıkardılar... Neyse aktüel olana gelelim. La Gazzetta bugün güzel çalışmış. Jose Mourinho, Leonardo'yu arıyor. Geçen sezon "satılamazlar" listesinde olan Maicon bu sezon gözden çıkartılanlar arasında Inter'de. İki Brezilyalının arası iyi değil diye yazılıyordu zaten. Real Madrid de geçen sezon istemişti Maicon'u. 30 milyon Euro civarında bir fiyatı vardı. Jose'nin teklifi iddiaya göre Kaka-Maicon takası.. Kaka'nın da Mesut ve Nuri transferi sonrasında yüksek yıllık ücreti nedeniyle Real Madrid tarafında "satılabilirler" listesinde olduğu kesin. Tabii Kaka, Milano'nun öteki yakasına dönerse, ne olur göreceğiz? Bu Ronaldo transferine benzemez. Maicon'un Real Madrid'e gelmesini bekliyorum. Fabio Coentrao da Benfica'dan geliyor. Sergio Ramos'un göbeğe çekildiği bir savunma göreceğiz galiba, Carvalho ya da Pepe'li... Neydi? Alo Leo, Ben Jose...

2 yorum:

anleoxa dedi ki...

otobüs 2. coming soon.

serkan dedi ki...

@ anleoxa
ahahahah abi sabah sabah kahkaha attırdın benim gibi real ve mourinho fanatiğine :) barça sempatizanı ispanyol medyasının da aklına gelir mi acaba bu manşet..