21 Ekim 2008

Mexes Milan'a?

Roma defansı için önemli bu adam. Panucci ile birlikte Inter karşısında yoktular, takım 4 yedi. Arızası 3-4 maçta bir oyundan atılması. Fransız milli takımına gidince Can Arat tarzı oynuyor. Roma şampiyonluk yarışından erken koptu. Milan da stoper arıyor. Arsenal'den gelen Senderos çürük çıktı. Nesta döndü, Sampdoria maçında kulübedeydi ama onun ipiyle de kuyuya inilmez, cam adamdır. Mexes'e Milano yolu göründü. Roma'ya Jankulovski, Bonera ve 10 milyon euro teklif etmişler. Roma'da yıllık 2.5 milyon euro kazanan Mexes'e de 4 milyon euro.

17 yorum:

Temur dedi ki...

halbuki maldini var ne gereği var ki paolo bir 5 sene daha gider:)

Jeyhun® dedi ki...

Oldum olasi tutmusumdur bu adami.. Roma'ya gidisi her ne kadar beni uzmussede,bir an once ayrilisida sevindirir..

DaesAgelmar dedi ki...

Yanlış hatırlamıyorsam Auxerre den Guy Roux zamanında ayrılmıştı. Pek tutmam savunmacı olarak heran bombayı patlatabilir bir oyun tarzı var.

Godless Killing Machine dedi ki...

Milan çok abartılı bir teklif yapmış. Kafa kafaya karşılaştırmada Jankulovski tek başına bu adamdan önde gider. Üstüne bi de Bonera ve baya bi para teklif etmişler. Saçma.

Chaggers dedi ki...

alla allaaaa teklif cok sacmaymis Jankulovski verilir mi yaa. Pek de haz etmem insalla gelmez, gelcekse de Jankulovski gitmez.

liquefied dedi ki...

oyy teklife bak. jankulovski + bonera + 10m €. bu teklifi bence kaçırmaz Roma.

Cem Kalay dedi ki...

Milanda kariyeri zirve yapar.

Dabenti dedi ki...

5 maçta bir kırmızı kart görür, 3 maç ceza alır oradan da. Sezon boyu Nesta ile birbirlerini amorti ederler. Ne güzel işte :) Milan'ın kaliteli transfer politikası ne de olsa!

Halbuki gelin Servet'i alın. Akmaz, kokmaz, kart cezası olmaz, sakatlanmaz. Jankulovski ile Bonera da elinizde kalır, 10m'i verseniz yeter.

Türk(!) menajerler adam olsaydı çok satardık da, onlar Türk kulüplerinden bedavaya oyuncu çalmaktan hiçbir işe yaramadıkları için yapacak birşey yok. Sadece Trabzonspor'a çalışan menajerler iş yapıyor sanırım Türkiye'de.

mre dedi ki...

Topa yatkınlığı iyi olan hemen tüm savunmacılar gibi bunun da savunma tarafında arızalar var. Kesiciliği çok üst düzey değil. Daha gençken çok umut vaat ediyordu ama o noktaya gelemedi. Zaten Milan'ın transferlerine benim aklım pek ermiyor.

erdij dedi ki...

Artık Roma'dan iyi oyuncuların ayrılamsını istemiyorum yıllardır beni sinir eder bu olay. Samuel, Cafu, Dacourt, Emerson, Cassano, Chivu, Mancini adını şu an hatırlayamadıklarım ve şimdi de Mexes. Roma bu adamları satmasa sürekli bunlar da gideceğim diye tutturmasa giydiği formanın değerini bilse şimdi Avrupa futbolunda zirve Roma olabilirdi. Seviyorum bu takımı ama yapılan işleri sevmiyorum. Totti'yi örnek alın biraz.

MaX CadY dedi ki...

roma bu adamı almak için 1 sene transfer yasağı cezası yemişti. yapılan teklife bakılırsa o cezaya değmiş. ama bilmiyorum daha sonra Auxerre'e bi para verdilermi verdilerse nekadar verdiler.

Emir dedi ki...

Bence Mexes'e Jankulovski + Bonera + 10 milyon euro teklif etmenin Servet'e İbrahim Toraman + Tello + 3 milyon euro teklif etmekten bi farkı yok. Adamın uyruğu Fransız diye piyasa değeri biraz daha yüksek sadece.

Bu kadar istikrarsız adamlara nasıl bu paraları veriyolar inanamıyorum. Arka arkaya 5 maça çıkabilmiş midir bu adam, çıktıysa da 5 tanesini 90 dakika tamamlayabilmiş midir. Sanmam..

ssim dedi ki...

güzel teklif, roma kaçırmaz bence bu teklifi.

josemarcelosalas dedi ki...

@daesagelmar

Al benden de o kadar. Adam patlamaya hazır bomba olarak kazındı hep hafızama. Tüm bunların haricinden Jankulovski nasıl olur da gözden çıkarılır, hayret bişey.

liquefied dedi ki...

yahu anlamıyorum şu istikrarsız yorumlarını falan. geçen sezon 40 maçta 12 sarı kart gördü sadece. 2 tanesini 1 maçta gördü bir de. yani sezon boyunca gördüğü tek kırmızı kart oydu.

ayrıca zaten 40 maç(31 Serie A + 9 CL) oynamış, hatta 39 maçta ilk 11 başlamış bir oyuncu istikrarlıdır bana göre.

Chaggers dedi ki...

A.C.MILAN: FALSE TRANSFER NEWS
10/21/2008

MILAN - The news spread by some agencies, according to which Mexes is on his way, as well as the departure of Bonera and Jankulovksi, is totally false.

Dabenti dedi ki...

Bülent Bey,

Bu yazınız altındaki diğer yorumumda Servet ve Milan arasında birşeyler yazmıştım. Basından okuyanlar olmuş sanırım. Bunu herkesle paylaşmak istedim. Beni okuyup böyle şeyler yazıyorlar, altına insan not düşer Alavgan falan diye bari :D


Sayfanın sağ üst kısmına dikkat çekmek istiyorum :)

http://img111.imageshack.us/my.php?image=fanatikyb9.jpg