11 Ocak 2008

Humberto Suazo

Humberto Suazo ismi spor sayfalarını takip edenler için yabancı değil. Benim mesela bu adam hakkında hiçbir fikrim yok. Bir tek maçını seyretmedim. Hoş bu memlekette 2 youtube videosu seyredip adamın ciğerini biliyorum ben diye dolaşanlar da var. 3 büyüklerin forvet ihtiyacına 1 yıldır ismi yazılıp çiziliyor. 1981 doğumlu, Şilili. 27 yaşına kadar Avrupa Ligleri'ne adımını atmaması enterasan elbette. Hakan Şükür tipinde santrfor mu diye merak eden olur! Yok değil. Adamın boyu 1.72. Halen Meksika'da Monterey'de forma giyiyor. Peki kaç para bu adamın bonservisi? Deportivo La Coruna niyetlenmiş, kulübüne fiyat sormuşlar. Başkan Jorge Urdiales "bonservisinde 30 milyon doları veren alır yazıyor" demiş. Ben almayayım mesela...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

31 Haziran 2007'de sözleşmesi sona ermişti de Bu Meksika Kulübüne imza atmıştı diye hatırlıyorum hafızam beni yanıltmıyorsa... Copa America'nın futboluyla dikkat çeken isimlerindendi. La Liga'da aradığı ortamı bulur diye düşünüyorum. Gerisinden emin değilim...

Adsız dedi ki...

copa americada hiç fena gözükmüyordu.
iyi adamdır ama 30 milyon etmez tabi.fizik olarak biraz zayıf kaldığından evropaya gelememiş olması yüksek ihtimal..

özellikle ömer üründül hayran kalmıştı futboluna :D elinde olsa getiriyodu hemen bu "çağdaş futbol"un önemli ismini

Adsız dedi ki...

Tello için izlediğimiz Şili maçlarında en çok dikkati çeken adam olmuştu.medyada ordan düşürdü galiba ismi