26 Kasım 2007

Pazartesi Notları #19

#Euro 2008'de bizim grup ne olur, tahminler lütfen, bilene de Saint Etienne atkısı dedim. Maşallah gelen tahmin 100'den fazla. İlla ki birileri bilecek ama atkı bir tane, ilk bilen alır atkıyı, sonra noter huzurunda çekmedim falan demeyin. Nihat Beyan'a mı gideceğiz yani..
#En iyi spiker kim anketi devam ediyor. Yıl sonuna kadar da devam edecek. Okay Bey öndeler, Ercan ve Güntekin Beyler önce fena kapıştılar, Ercan Bey fanatiklerinin ataklarıyla biraz fark yaptı. Ertem ve Melih Bey de startta kaldılar. Sözümüz söz, kazanana bir şişe iyisinden aceto balsamico.
#Mourinho'dan sonra Rafael Benitez de yolcu. Kalkıp kulübü dallama iki Amerikalı'ya satarsan olacağı bu, adam sana en büyük kupayı kazandırmış, bir nefes alın ya. Transfer yok diye gider yapmış Amerikalılar. Keçi sakallı Benitez ters adamdır, bırakır gider, giderken de 6 milyon sterlin tazminatını alır. Yerine yazılan isim ilginç tabii: Jose Mourinho...
#Atletico Madrid manyak bir takım. Adamlar Calderon'da macera filmi gibi maç seyrettiriyorlar taraftarlarına. 3 yiyip 4 atıyorlar ikidir. Keşke Madrid derbisi ilk hafta olmasaydı.
#Laurent Blanc için Banu Yelkovan yazmıştı. Soğuk nevale. Katılıyorum. Bu hafta Bordeaux deplasmanda 5 yemiş Caen'den , selam ediyorum düşük konçlu bu arkadaşa.
#Blanc'a sevindim ama Roy Keane sevdiğimiz bir topçudur. Takımı Sunderland bu hafta Everton'dan 7 tane yemiş. Keane o takımı kesin dövmüştür soyunma odasında.
#Tuncay gelecek sezon İngiltere 1.liginde oynar mı? M.Brough için sezon başında ilk 10 tahmin etmiyordum da bu kadarı da fazla. Gidecekler galiba
#Kazanma kültürü kulübün dna'sında olacak. Juventus'ta olduğu gibi. Serie B'den gelip, kaldıkları yerden devam ediyorlar. Palermo maçının sadece gollerini seyrettim. Ayıptır kardeşim, sürklase etmişler. Del Piero yine nefis frikik çakmış ama haftanın golü bence Pirlo'nun füzesi.
#Bir gazete şöyle yazmış: Oftaş-Beşiktaş maçında"Büyük başkan Holosko'yu buraya getir" yazısı herhalde Lig Tv'de çalışan bir arkadaşın temennisi mi, ekrana bindirdiler" Herhalde 2 aydır kanallarda dönen bu reklamdan haberi yok bunu yazan. Ne temennisi be, resmen saçmalamışsınız.
#Neco'nun kızının Ayşe Arman'a verdiği röportaj ibret-i alem okumalık. "Haşmet Bey'den ayrıldım" cümlesini yayınlamak için 2 tam sayfa konuşmuş. TEMA vakfına şikayet edeceğim, kağıt israfıdır bu.
#Hıncal Uluç'un damak tadına güvenmem. Neden güveneyim ki. Bu kez de Güveççi Abdullah Etiler'de açılınca bir methiye düzmüş. Bu mekanı detaylı yazacağım. Güveçleri beş para etmez, tadsız, sıradan.
#Asmalımescit'te Refik de dokunulmaz mekanlardan. Hakkında haber, tanıtım çıktığında, genel yayın yönetmenlerinden mi korkuyorlar nedir kimse ters birşey yazmıyor. Ben yazıyorum kardeşim, buranın genel yayın yönetmeni benim, o mezeler olmamış, hepsi sıradan. Hesabı da adisyon hikaye kelle kopartmaca kesiyorsunuz. Deniz biter elbet birgün..
#Ankara'da Deli Yengeç diye bir restoran açıldı(mış). Aşçısı üniversiteden arkadaşım Ayşe. O zaten harika sofra kurardı şimdi tek farkı sonunda hesap gelecek. Aralık ayında kısmetse gideceğim Ankara'ya ve Deli Yengeç'e.
#Cem Dizdar ile tanışmam ama sevdiğim bir adamdır. CNN Türk'deki spor programında ona yanlış yaptılar. Bir röportajını trofolo yolladı. Okumak lazım.
#Bir mail aldım, "blog Ctesi-Pazar neden güncellenmedi?" diye soruyor. Ne diyeyim ki? Kardeşim insaf biz de insanız, arada bir çimen kokusunu çekmek lazım, rakı içmek lazım, ailemiz var, dostlarımız var; blog yahu bu, Eurosport mu?
# Foto, Barselona balık pazarından. Bir öğlen deniz ürünleriyle kafayı çekmek için en güzel yer.

7 yorum:

biggins dedi ki...

" Bir mail aldım, "blog Ctesi-Pazar neden güncellenmedi?" diye soruyor. Ne diyeyim ki? Kardesim insaf biz de insanız, arada bir çimen kokusunu çekmek lazım, rakı içmek lazım, ailemiz var, dostlarımız var; blog yahu bu, Eurosport mu? "
-----------------------------------
inanılmaz bir soru ve bu soruya gereken cevap.

Adsız dedi ki...

Refik gerçekten de masada bi başıboşluk sezdiği anda hiç affetmez yerleştirir. Mezelerine de en iyimser ifadeyle vasat diyebiliriz.

Adsız dedi ki...

Magazinsel bir not: Ayşe (Haşmet'ten ayrılan) röportajda alakasız yerlerde "ay seks ne kötü bir şey, bizi birbirimize düşürüyor" filan diyip durmuş. Hem ayrıldık hem de niye ayrıldık açıklaması hepsi birarada.
Ayşe (Dubai'li olan) eskiden daha iyi röportajlar mı yapardı, Hıncal Uluç mu bunu kafamıza soktu, yoksa piyasada röportajı yapılacak ilginç insan mı kalmadı, çok sıkıcı artık çok.

Ali Aydin dedi ki...

Keyifli adamsın vesselam..
bu eurosport meselesine taktım ben,kanal mı ne kursak..
:)

orkun dedi ki...

"Blog yahu bu, Eurosport mu?" ya pek güldüm :)

"Büyük Başkan...." reklamı eskiden beri vardı da hep Adriano koyarlardı, Holosko'yu alenen BJK maçı diye koymuşlar bence de.

Adsız dedi ki...

Güveççi Abdullah'ın övülecek bi numarası olmadığını düşünen tek insan olmadığıma sevindim.
Detaylı deyineceğim demişsin, bi de İstanbulda adam gibi güveç yenecek mekanlardan bahsedebilirsen elin değmişken sevinirim.
Buna da inşallah "gurme miyim ben kardeşim insaf" yazmazsın :)

bRn dedi ki...

Asmalımescit'teki 2-3 cepten yiyen restorana niye gidilir? konulu bişeyler düşünüyorum biryerlere.. bütün tecrubelerim, sonuncusu 1-2 hf. once, olumsuz.