17 Ağustos 2007

Git gidebilirsen

Hamburg'a transfer olduğu sezon "ne alaka" demiştim. Rafael Van der Vaart daha büyük takıma gider diyordum ama o Bundesliga'yı seçti. Takımın da en iyi oyuncusu olmayı başardı, bu da kimseyi şaşırtmadı. Şimdi Valencia peşinde. Hollandalı gitmek istiyor, bu sezon ipini koparan Hollandalı zaten La Liga'ya gidiyor, o eksik kalır mı? Ufak bir problem var. Hamburg taraftarları kafayı bozmuş, arkadaşı pek bir elektronik tehdit ediyorlarmış. Zevcesi Sylvie-ki taş hatundur- taraftarlar bizi tehdit ediyor, Rafael evde olmadığı zamanlarda çok korkuyorum demiş. Bu kulüpten topuklamak isteyen futbolcuya tehdit denince benim aklıma Baggio gelir önce. Floransa'da cam çerçeve indirmişlerdi Baggio gidince. En yeni 2 hikaye Ayala, Valencia'dan Villarreal'e giderken yaşandı, ölüm tehditlerini duvarlara yazdı Valencialılar. Ayala da Villarreal'de hiç antrenmana çıkmadan soluğu Zaragoza da aldı. Ne olacak peki? Hamburglular biraz yangın yapmışlar en iyi adamları gidiyor diye, futbolda böyle Abbas'ı bağlasan da durmuyor. Rafael kalkar gider Valencia'ya. En fazla olacağı İspanya'ya tatile gelen iki Hamburg'lu sokakta gördü mü "niye sattın len bizi" der. Der mi?

3 yorum:

mert dedi ki...

bu adam çok büyük yıldız da olurdu ama o riski almadı gitti takımının yıldızı oldu futbolu riske etmedi, oynadı oynadı oynamaya devam ediyor, yakında portakallı formayla da özlenen günleri yaşatırsa süper olur, ben bizzat arkandayım rafael(kankayız ondan rafael diyorum).

Adsız dedi ki...

merhaba. belki bu konu ile alakasız olacak; maxi lopez moskova'ya gitmiş. sayın blog sahibi daha önce dalessandro ve cavenaghi gibi kariyeri piç olan oyuncuları incelemiştiniz. Sizden ricam; bunun gibi bir maxi lopez incelemesi yapmanız. Saygılar.

Adsız dedi ki...

riykart'ın ibneliği yüzünden, gül gibi eleman gitti be