28 Temmuz 2007

Andres D'Alessandro ve Fernando Cavenaghi

Andres D'Alessandro ve Fernando Cavenaghi. River Plate'de ortalığı yıkıyorlardı. Sene 2002-2003. Bizim spor sayfalarının birinde muhabirin teki yazıyor o zaman: "Ben CM oynuyorum, Arjantin'de iki futbolcu var bizim 3 büyüklere tavsiye ederim". Gülmüştük elbette. Crespo arkası en sağlam golcüydü Cavenaghi. Boca'da Carlos Tevez ile kapışıyorlardı. D'Alessandro da Pablo Aimar'ın veliahtı. Arjantin Ligi'ni kovalıyoruz İtalyan kanallarından. Artık diyorum bunlar Serie A, La Liga'ya kelle takımlara gelirler. İkisi de saçma sapan transferler yaptılar o tarihte. D'Alessandro, Wolfsburg'a gitti Bundesliga'ya. Eric Gerets'in çalıştırdığı sezon. Belçikalı kafayı takmıştı bu ufaklığa. Olmadı oralarda ben asıl uktem Cavenaghi'dir. D'Alessandro, Zaragoza'ya kapağı attı hatta Pablo Aimar ile aynı 11'de buluştu.Cavenaghi, Batistuta'dan sonra ortalığı sallayacak adamdı,Rus liginde oligarkların tam da coştuğu günler. Portekizliler akın akın Rus ligine gidiyordu. Cavenaghi de Spartak Moskova'ya gitti. 2 yıl önce Antalya'da Efes Cup'da seyrettim çıplak gözle. Ulen nerden nereye diyorum kendi kendime. Suni çimde top mu oynanır. 2 sezon tırmaladı işte sonra savurdu kendini Bordeaux'ya. İstatistiklere baktım, ligin 2. yarısında gelmişti, 9 maç 2 gol. Meksika'ya Toluca'ya gidiyor diye haberler çıkıyor şimdi. Sırasıyla 1981 ve 1983 doğumlular. Kariyerinde yanlış takım tercih eden topçular deseler işte bunlar derim.

Hiç yorum yok: