4 Mayıs 2007

Şampiyonlar Ligi ile rakı içilmiyor

yazarak hayatını kazanıyorsan eğer her sabah kart basman gereken bir işin olmuyor hayatında, karşılığında ne haftasonun kalıyor ne de şeker,lolipop bilumum bayramın. bloga ilk satırı yazdığımda aklımda özel hayata dair günlük tadında satırlarından imtina edeceğim vardı lakin olmuyor öyle ya da böyle not düşmek istiyor insan, bunu neden küçük bir kilidi olan o 70 model günlüklere yapmıyor da herkesin gözü önünde yapıyor insan bunu ben de bilmiyorum, hepimiz biraz teşhirci miyiz sanki? 1 mayıs da avrupa yakasına işe gitmedim, gidemedim, emekçi abi senden siparişlerimiz budur diyen editöre güzel kardeşim ben erenköy starbucks'da 442 okuyorum şu anda, ödememi euro alıyorum lakin hani o babadan emanet sola çeken rotumuz yok mu o peşimizi bırakmıyor. bugün yine çıkmadım evden, uzun zaman sonra gidip gazeteleri bayiden aldım, mizanpaj nedir unutmuşum, netten gazete takip etmek boktan ama o kaçırdığın köşelemeleri arşivden okuma güzelliği bir başka. perihan mağden'in tuna kiremitçi'ye kafadan girmesi mesela, oray eğin'in kankası olarak perihan hanım uzaktan sert vurmuş, tuna zaten ezelden kötü kalecidir, topu ancak yumruklayabilmiş. yıldırım türker mesela nefis yazmış çağlayan mitinginin ardından, tuncay özkan bir gram haz aldığım adam değildir, nokta'nın yayınladığı darbe günlüklerinde oramiral örnek'in satırlarında adı kanaltürk için oyak'tan reklam garantisi isteyen adam olarak geçer. atilla ilhan'ın akm'de cenaze töreninde rahmetliye sahip çıktığında zaten zıvanadan çıkmıştım, dün gece mehmet ali ılıcak'ı gördüm anası nazlı ile bir de muhtar reha. bu mehmet ali lisede hep ikmale kalır, annesi nazlı okul müdürüyle görüşür buna torpil yaparlardı. bu ülkede kan parası diye birşey var, rögara düşüp ölen o ufacık melek dilara'nın babası biz anlaştık demiş mahkeme çıkışında, annesinin suratında bir gülümseme, insanlar çocuklarını satıyorlar 3 kuruşa bu ülkede, kan parasıyla alınan dizel otomobiller yok lpg daha az mı yakıyordu. fransa'da sarkozy ulumaya devam ediyor, zamanında le pen de böyle havlardı sonra karısının çıplak pozlarıyla madara olmuştu, alın parisinizi bir tarafınıza sokun biz de doğunun parisi antep var anasını satim, noktanın kapanması, 1 mayıs da biber gazı, vatandaşı fütürsüzce döven polis, işçi bayramında fırsat bu fırsat diye ellerinde sapanlarla saldıran varoşların kaybedenleri, bülent arınç gereksizliği, haşmet babaoğlu romantizmi, izmir limanı satıldığı diye zafer çığlıkları atan alık medya, hangi parti hangi partiyle birleşecek pazarlıkları, 22 temmuz'da seçim mi olur kemer'de tatildiyiz kardeşim çığlığı atan plaza muallaları, son genel seçimde oy kullanmayan 8 milyon hödüğün bu seçimde kaç olacağı hesapları, edvard munch'in the scream'i gibi oldu hayatımız, yeterrr diye haykıracağım geliyor, hasan cemal'in cumhuriyet ile hesaplaşmasını okuyorum bu günlerde, 36 yaşında genel yayın yönetmeni olmuş abim, kendisini çok severim, bizim tribünün adamıdır, nasıl bir disiplindir bu günlük tutmak, bütün yazışmaları saklamak, futbol sevdasından ve bok gibi reklam aralarından dizi seyretmem, prison break'in 2 sezonunu, 44 bölümü10 günde seyrettim, ziplerim böyle işte, akşam denk geldi, cnbc-e'de bilmemkaçıncı bölüm, sanal krem reklamı geçiyordu michael'ın göğsünden, hadi lan oradan dedim. şampiyonlar ligi maçlarında neden rakı sofrası kuramıyoruz diye lafladık bay K ile, var böyle bir durum, güzel bir derbi olunca memlekette 2 saat önceden mezelenip veriyoruz tekirdağ'ın gözüne ama iş şampiyonlar ligi olunca gitmiyor melet, ya biz manyağız ya da milan ile tekirdağ gitmiyor. yarın mesela bjk-fb derbisini dokuza koymuşlar, ankaradan Bay İ geliyor, güzel sofra yapmalı, gözüne vermeli anasonun, üzümün, raul'a dolma tekerli bisiklet aldık, doğuştan yeteneği var bu konuda, deli gibi sürmeye başladı akşamın onunda bahçede, ipod ne melem bir aletmiş ya, itunes nerde ise orda mı olacağım lan ben her an, cem uzan'a herkes pek kıl ama ben çok severim, 3 yıl ekmeğini yedim, tazminatımı son kuruşuna kadar ödedi, özel sağlık sigortası, sardunya'dan yemek ve dolgun maaş verirdi bu adam. maaşı gerçek rakam üzerinden gösterirdi, ağzı olan konuşuyor her nedense, haziran'da ayvalık'a gitmeli, bay İ ile cunda'da, marina'da sofraya oturmalı, bol bol futbol konuşmalı, bugün mesaj atmış, iki takımın da kalecisinin oyundan atıldığı maç hatırlıyor musun diyor, burdan cevap yazıyorum kendisine, hayır, futbola dalmadan olur mu, milan kanat oyuncusu olmadan nasıl oynuyor ama, osasuna'nın ender gelişen atağı bile yoktu dün akşam, gattuso'nun kramponlarını bağlayan tassotti 13 yıl önce yine atina'da kupayı kaldırmıştı mesela, fırat aydınus'u yine derbiye vermişler, inönü'de resmi bjk-fb maçı hakemi kendileri, arda turan ne güzel demiş, herşeyimizi kaybederiz umudumuzu asla, pazar akşamı la liga'da kral maç var, real madrid yorgun sevilla'ya çakarsa katalanlar iyice pirelenir, bundesliga kopanın elinde kalacak ve son olarak ekşi sözlük yazarlarının öykülerinden oluşan ekşi öyküler çıkmış piyasaya, mutlaka okuyun romancı tuna'dan on kat daha iyi yazan en az 30 yazar vardır o kitapta, biri mesela şimdi tunceli'de askerlik yapan nickfallin dostumdur, kefilim yani. hadi dağılın şimdi.

1 yorum:

ornitrin dedi ki...

"...ipod ne melem bir aletmiş ya..." yazmışsınız, "ne menem" olması gerekiyor o kalıbın. Gecenin bu vaktinde gözüme çarptı nedense işte. Yanlış anlamayın.

Baştan başladım yazılarınızı okumaya, bu noktaya kadar geldim haziranın başından beri. Bir yandan da euro2008 yazılarınızı takip ediyorum. Çok şey öğrendim, öncelikle çok zevkli bir serüven oluyor aslında. Teşekkürler.

Geç oldu, bu gecelik benden bu kadar.