5 Mart 2012

Dolce Vita

"Tarabya'da Dolce Vita denilen bir gece kulübü vardı. Bizde her akşam oraya takılıyoruz, orada içiyoruz eğleniyoruz. Mekan zula yerde‚ gazeteciler falan kimse bilmiyor‚ önceleri haftada bir gün gitmeye başladık sonra hemen hemen her gece takıldık... Ben‚ Yaşar‚ Erdoğan Arıca falan... Keyfimiz kıyaktı. Bir gece yine sabahladık Dolce Vita'da, ertesi sabah antrenmana gittik‚ Tabii biz zomuz‚ birkaç saatlik uyku‚ daha ayılamamışız‚ esniyoruz falan...
O sırada soyunma odasına toprağı bol olsun teknik direktör Stankoviç girdi ve "ohh ohh mamma mia mamma mia dolce vita" dedi. Ben tabii şok oldum, döndüm yaşarlara "vay ibneler, Allah´ın Yugoslav´ı nereden öğrendi lan bu a... ko.... Dolce Vita gece kulübüne takıldığımızı‚ hani lan kimse bilmiyordu‚ mekan zulaydı" dedim. Yaşar "Ulan bu ibne yoksa bizi mi takip ediyor?" dedi.
O arada Stankoviç bizim bir işler karıştırdığımızı anladı‚ üstümüze geldi, biz de öttük‚ Meğerse dolce vita, tatlı hayat anlamına geliyormuş. Adamın bir şeyden haberi yok, Bizi uykulu görünce; "Oooo tatlı hayat‚ dolce vita‚ ne güzel İstanbul" gibi takılmak istemiş...Ben nereden bileyim dolce vitayı‚ biz sadece bizim takıldığımız mekan sanıyoruz‚ öyle bir enayilik yapıp‚ yakalanmıştık." ARİF KOCABIYIK

1 yorum:

M e l k i t s e d e k dedi ki...

Bu Arif milli maçta Arnavutluk'a gol atan, ayrıca (Müjde Ar'ın kardeşi) Mehtap Ar ile evli olan Arif'ti, ayağından top almak hem rakip oyuncular hem de takım arkadaşları için imkansızdı, "siz hepiniz, ben tek" anlayışıyla sahadaki 21 kişiye karşı tek başına oynardı.

Yalnız çeşni olsun diye Wiki'deki Arif Kocabıyık maddesine de bir bakılsın derim, maddeye yazan arkadaş çok eğlenmiş belli.