1 Şubat 2011

Anlayın Beni

Geçen hafta Roma deplasmanında 3 yedikleri maça yedek kulübesinde başlamıştı. Yayında yorumlarken gidici dediğimde bu devre arası mı olur sezon sonu mu olur belli olmaz dedim. Fiyatı yüksek bir oyuncu. Cagliari'nin de en büyük kozu. Alessandro Matri artık Juventus forması giyecek. Transferin maliyeti 15. 5 milyon Euro. Anlaşmanın sağlandığının açıklanmasının hemen ardından Cagliari taraftarı ayağa kalktı tabii. Ufak bir kesimi iyi paraya sattık derken, büyük bir grup, Matri'nin takımı satmakla suçluyor ve yönetimi de bindiriyorlar. Matri ise söylemiş birşeyler... Ama en önemlisi en kısa cümlesi şudur bence: "Anlayın beni..." 3.5 yıllık Cagliari kariyeri, 36 gol... Ufak bütçeli bir takım için artık lüks bir oyuncuydu. Transferi için de şimdi değilse ne zaman deniyordu. Mourinho, onu Inter'e almadı. Juventus kaptı, Krasiç'in üzerine yıkılan takım için önemli transfer. Amauri de bir yıldır gol atamıyordu, Parma'ya kiraladılar. Kenarda 3 golcü sakatken Matri direkt onbirde başlar. Son maçında Cagliari taraftarı önünde iki gol attı Matri, maçı kazandırdı. Çok değil, bu hafta sonunda bir kez daha çıkacak Cagliari taraftarının karşısına. Fakat bu kez Juventus formasıyla... "Anlayın beni" dediği Cagliari taraftarı onu anlayacak mı? Hiç sanmıyorum...

Hiç yorum yok: