9 Nisan 2010

El Clasico'da Kadrolar

El Clasico'da İbrahimovic ve Kaka yok. Barcelona'nın eksiği daha önemli. Derbiye bir gün kala gelen kadrolar:
Real Madrid:Iker Casillas, Dudek, Arbeloa, Sergio Ramos, Raul Albiol, Garay, Metzelder, Marcelo, Gago, Xabi Alonso, Mahamadou Diarra, Lass, Guti, Granero, Van der Vaart, Cristiano Ronaldo, Raul, Higuain ve Benzema
Barcelona: Valdes, Pinto, Marquez, Pique, Chygrynskiy, Alves, Milito, Puyol, Maxwell, Xavi, Toure, Iniesta, Keita, Busquets, Henry, Pedro, Bojan, Messi ve Jeffren.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

messi var mı yok mu?
var.

sorun yok o zaman ;)

. dedi ki...

bu sefer alıcaz! yoksa whopper menü kitlencek bana :D

hala madrid!

Pamukk dedi ki...

yalandır Zlatanın yokluğu. ayak yapıyolardır ferguson gibi

Ulaş dedi ki...

19 kişilik son kadrolar bunlar. Yalan olamaz o yüzden. Barça ilk 11 şöyle olacaktır muhtemelen:

Valdes
Dani Alves , Pique , Puyol , Maxwell,
Busquets,Xavi,Keita,
Messi,Pedro,Iniesta

Real ne yapar bilemem. Her türlü barça alır diyorum =) Maç da Iniesta'nın maçı olur.

cortez85 dedi ki...

Ahora to9dos critican el fichaje de Kaka, que florentino toma el pelo. que si valdano es malo, que si el mejor negocio del milan y una tanda de comentarios irreverentes sin ningun fundamento. recuerdo cuando trataron de fichar a KK como tres años consecutivos sin poder hacerlo y decian que falsas promesas, que venga KK, que lo amamos que es el mejor del mundo, incluso cuando lo fichó florentino decian que era el mejor fichaje que al fin lo logramos, que ahora si vamos a salir adelante, pero ahora que no esta en forma ya lo quieren echar, que fue una estafa, que el milan nos robo, etc. recuerden que no hay estafa, todos los pediamos a gritos no sean tan malos fanaticos que se molestan cuando no le dan lo que desean, aprendan a respetar a los jugadores que es por eso que cuando se van del madrid triunfan en otros clubes como lo estan haciendo,Sneider, Robben, de la cantera Mata, Negredo, y muchos mas por que en esos equipos si confian en ellos y los apoyan en las buenas y en las malas no como los que dicen ser madridista que solo apoyan en las buenas ejemplo claro el de guti, cuando hizo un tacón todos decian que deberia ser selección pero cuando hizo un partido malo que se largue que es el cancer del madrid. creo que el verdadero cnacer del madrid es su falsa afición. Saludos....

Haketo Zaman dedi ki...

hala mı madrid... (!)

cs dedi ki...

İspanyolca hikaye yazan şu abilere hastayım ya. nereden gelip buluyorlar buraları? :)

birdHunter dedi ki...

ben messi'ye karşı CR9'un daha iyi futbolcu oldugunu düşünen azınlıklardan biri olarak bu maçın ve la liga'nın favorisi olarak real'i görüyorum... real bu maçıda la ligayıda rahat kaz'anıcaktır.

Kitapkolik.Net dedi ki...

r.madrid:2 barca:1
ronaldo, benzema, messi

Adsız dedi ki...

@Haketo Zaman
epic fail

Joker dedi ki...

guti hazretleri varsa sorun yok :) çok şey beklenen yıldızlar kilitlenir ikinci yarı girer damgasını vurur eheh

oztan dedi ki...

Barcelona'nın eksiği daha mı önemli? İlk maçta Kaka, Real'in en iyisiydi. İbra ise hala Barca'ya uydu mu diye tartışılıyor.

Adsız dedi ki...

Real : 0 Barca : 2
Messi,İniesta ya da İniesta,Messi

İyi olan kazansın :)