30 Aralık 2009

Futbolun Bukalemunları

Tarkan Kaynar ile bir akşam aynı sofrada buluştuk. Elbette ki bolca futbolun konuşulduğu bir akşamdı. O tarihte kitabını bitirmiş, yayına hazırlıyordu. Heyecanla dinledik. Bugün artık elimizde. Futbolun Bukalemunları. Rıdvan Akar güzel satırlar yazmış önsözde. Tarkan Kaynar da girişte "Takipçisi olduğum ve futbol blogseverlerin iyi bildikleri Aceto Balsamico'da açıkan "Yerli Sadakatsizlar" listesine gösterilen ilgi, bu çalışmamanın da ilgi göreceği konusunda bana ümit verdi." satırlarıyla buraya selam etmiş. Sağolsun. Oyunu seven insanlara güzel bir yılbaşı hediyesi olur bu kitap. 260 sayfada 100 yıllık futbol tarihimizde kulüp değiştiren, kalp kıran, yürek burkan, çileden çıkartan futbolcuların hikayesini anlatıyor Tarkan. Kalemine sağlık....

6 yorum:

Schumy dedi ki...

Tüh yaa şu anda yola çıkıyorum Antalya'ya doğru, keşke yakınımda adam gibi bir kitapevi olsa da alsam okusam. Bu arada Tarkan Beyl'le de mail yoluyla iletişim kurmştum, mükemmel bir çalışma olduğundan şüphem yok, umarım gerekli ilgili görür de yakında da belgeselini çekebilir. Çünkü çok hoş bir tanıtım videosu vardı. Başarılarınızın devamını dilerim.

farukbaydar dedi ki...

aklına ve emeğine sağlık...

fakat kitap kapağı tasarımına da birgün daha dikkat gösterilecek diye bekliyorum bu kategori kitaplarında...

nasıl ki "vavien" sinema filminin posteri vizyona girdiği diğer filmlerin posterlerinden o derece özenliyse, bir gün aynı özen, yazarın yazdıklarının elbisesi olan kitabının kapağı için de gösterilecektir...

aslında nice feci denilecek derece kötülükte kitap kapakları varken; sözüm "futbol'un bukalemunları" için değil... içini yazan elbisesine de karar verendir... kitap kendisinindir ben bişi diyemem...

keşke... diyorum sadece...

kuzen larry dedi ki...

orangejuice e katılıyorum. Kapak insanı kitaptan soğutmak için tasarlanmış sanki.

Osman dedi ki...

güzel bir fikir...

ki bence bu klasmandaki en sansayonel transfer tanju'nun fenerbahce'ye gecisidir. ben o zaman daha 10 yasina girmemis olsam bile, halen cok iyi hatirliyorum yasadigim büyük hayal kirikligini, tanju'yu cubuklu formanin icinde görünce...

Arkhe dedi ki...

Kitapta az da olsa emeğim var. Hiçbir şey olmasa da 2 kez kontrol amaçlı okudum. Ben çok keyif aldım, Tarkan'ın da bu proje üzerinde çok uzun süre çalıştığını ama çalışırken bile keyif aldığını biliyorum. Tavsiye ederim, keyif alırsınız..

Cem Kalay dedi ki...

Daha önce futbol kitabı okumamış bir futbolsever olarak :D ilk kez deneyeceğim futbol kitabı okumayı, bu kitap ile.

İçeriğini beğendim.