4 Eylül 2009

Tanrı'nın Başka Eli

Cumartesi'yi Pazar'a bağlayan gece, 03:30'da Arjantin-Brezilya maçı var. NTV naklen yayınlıyor. İşin şakası yok. 2010 eleme grubunda Brezilya lider. Şili ve Paraguay iyi gidiyor. Arjantin 4. sırada. Arkadan Ekvador ve Uruguay bastırıyor. Başlık Arjantin'den Ole gazetesinden. "Otra mano de Dios". Tanrı'nın Başka Eli. "Tanrı'nın Eli" Maradona, takımı kilisiye götürmüş. Aşağıdaki fotoğraflar için ise 5 kelime yeterli sanırım:"Her şey bir bilet için". Bu da son beste!

30 yorum:

SirEvo dedi ki...

Sapına kadar Brezilyalıyım ama gel gelelim Ptesi günü kritik bir sınavım var öğlen 2:30'da.
Şu maçı en az 5-6 aydır bekliyordum ama öyle bir zamana denk getirdiler ki, olabilecek en gereksiz zaman yani. 1 senelik zaman diliminde, sınavımın olduğu 3 hafta sonundan birine nasıl oldu da yerleştirdiler şu derbiyi anlamak imkansız.
Bari 1.30 falan olsaydı TSİ ama tee 5.30'da bitecek maç Sahur yapsan bi dert ertesi gün sınav var, yapmasan o saate kadar oturup da yapmamak ayrı bi olay.
İki ucu pis bi değnek, olan bizim zevkimize olacak, izleyemicez şu güzelim maçı.
Birezilya'ya canı gönülden başarılar dilicez artık.
Kötü bi skor almamız pek ihtimal değil ama sınav saatine kadar öğrenmeyeceğim ben sonucu, bir de ona yanıyorum. Aleyhimize bi skor olursa sınav da yalan olur. :D

csyasoo dedi ki...

2 grup bilet daha çıkacakmış.

Tam fiyatlarını hatırlamıyorum ama birisi pahalı birisi ucuz.

Ucuz biletleriçin çok yoğun bir ilgi bekleniyormuş,üstteki resimlerin bile ötesinde.Yoğun güvenlik önleri alınmış.

antti_sumiala dedi ki...

milli takımlar teknik direktörü efsane futbolcu hakan şükür euro 2020 yolunda ya tamam ya devam maçı olarak gösterilen ispanya maçı öncesinde takımı cuma namazına götürdü..

neler yazılırdı neler..

futbolvefenerbahçe dedi ki...

O kuyrukta bile bulunmak keyiftir sanırım.

Unknown dedi ki...

Brezilya acımaz , Maradona için geliyor : yazmak istemiyoruma ama yazacağım inat ettim, malesef Çelik ve Güle güle :)

Genel Sekreter Vak dedi ki...

safımız bellidir.

ar-cen-tina!ar-cen-tina!

aşkın dedi ki...

antti sumiala
Motsikletle gezen ramazan davulcusu nedeniyle uyuyamıyorum.Artık motorize de oldular.
En kötüsü kalkıp siteyi açtım, yorumlar derken:
''Milli takımlar sorumlusu Hakancan Şükür''
Bir kabustan kaçarken diğerine.
Rica etsem Aydın Doğan medyası vs Hocaefendi tandanslı uhreviyat kapışması biter mi? Bitmez.Ben biteyim bari.

Burak Eken dedi ki...

@antti_sumiala

Gerçekten, bizim bir teknik direktörümüz, önemli bir maç öncesi takımı camiye götürse; neler yazılır, neler...

tolga dedi ki...

@SirEvo
maç cumartesiyi pazara bağlayan gece 03:30 da rahat rahat izleyebilirsin maçı:)

dizi-analiz dedi ki...

bülent abi postla alakasız olacak ama lösev banner'ının kodlarını nerden aldın sitelerinde göremedim. eğer mümkünse kodu paylaşabilir misin. çorbada belki tuzumuz olur sitelere ekleyerek.

sARu dedi ki...

argentina argentina argentina !!!

venezia dedi ki...

rengimiz bellidir en carlos gardel'inden.!

larende dedi ki...

Abi Livorno Adana'ya gelmiş, inanamadım ama gerçekmiş... Bu blog, Demirlidir; diye biliyordum...

AbSurDMaN dedi ki...

Bize 0-0'lık pozisyonsuz, mücadelesiz, basiretsiz bir 90 dakika izletirlerse tanrı onları affetmesin.

Adsız dedi ki...

04 Eylül Cuma
02:10 Boca Juniors-Newell's Old Boys / NTVSpor

Pazar günü milli maçları olmasına rağmen lig maçı mı var?

varol döken dedi ki...

besteler yarışması olsaydı kazanırdı arjantin... ama futbolda bilemiyorum...

bizim de safımız belli, bir kez portakal ömür boyu portakal!

Roux dedi ki...

2002 dünya kupasında güney amerika elemelerinde hatırlarsanız durum tam tersi idi.arjantin grup elemelerinde fırtına gibi esmiş brezilya ise neredeyse dünya kupasına katılamayacaktı...hatta dönemin arjantin teknik direktörü(sanırım Marcelo Bielsa) brezilya ile yapacakları maç öncesinde yapmış olduğu basın toplantısında ''brezilya'sız bir dünya kupası düşünemiyorum acilen toparlanmalılar'' demişti.o brezilya hepimizin bildiği gibi 2002 dünya kupası şampiyonu oldu...

haydi arjantin....neden olmasın...

Unknown dedi ki...

@Larende

Evet dün akşam geldiler, bu akşamda maç var. Ama birbirinden sıkıcı Arjantin ligi maçlarını yayınlayan kanallar, bu maçı yayınlamıyor.

hadesperado dedi ki...

Livorno gelmiş, TIK yok!!!???

SirEvo dedi ki...

@ender tolga
Pazar yazacağım yerde Ptesi yazmışım hocam. :)
Yani sınavım Pazar günü saat 2:30'da.
Ne yazık ki izleyemeyeceğim..

hiç dedi ki...

geliyoruz Recoleta semtinden:)

Del Piero dedi ki...

Maçın skor tahmini : arjantin :3 brezilya:2

Tolga DEMİREL dedi ki...

Selamlar blogunuzu büyük bir zevkle okuyorum benim blogumuda eklerseniz sevinirim http://goalmakinesi.blogspot.com

open your mind dedi ki...

tabi ki argentina ...

linguisticsfc dedi ki...

yorumlara tıklarken kesin birisi "ulan bizde olsa hemen şeriatçı derler ühühühü" acıtasyonunu yapmıştır derken 3. yorumda aradığım şeyle karşılaştım

Serdarca dedi ki...

http://footballislive.blogspot.com/2009/09/bella-ciao-2.html

4numara dedi ki...

bülent bey,
bir demirspor-livorno yazısı beklemiyor değilim, haberiniz ola...

Unknown dedi ki...

iki takımı da çocuğum gibi severim.ama bu maçta gönlüm arjantin'den yana.yeni bestenin de etkisi oldu tabi.

asfsaf dedi ki...

Bu güne kadar herhangi bir Brezilya - Arjantin maçının bu kadar heyecanla beklendiğine şahit olmamıştım. Bu maçın sonucu hakikaten çok konuşulacak gibi. Hele bir de Maradona kaybederse..


Yeni bir blog yazarı olarak blog adresimi böyle kaliteli bir blogda yayınlamak isterim, desteğiniz için teşekkürler. http://basebornpwnage.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

arjantin alır bu maçı. brezilyalı futbolcular biraz havalı gibi geliyor bana .