14 Eylül 2009

Avrupa'da 3 Büyükler?

10 yorum:

cankalender dedi ki...

Manchester, Galatasaray, Fenerbahçe'yi işaretledim. Süpriz olmazsa kazananlar bu şekilde olur, Pana'nın kadrosu ve taraftarı iyi ancak kazanamayacaklarını düşünüyorum.

Spooky dedi ki...

Bu anket benim totemim. Geçen sezonun UEFA maçlarından beri istediğimin tersini işaretliyorum.

aks111 dedi ki...

Galatasaray 6 avrupa maçı 5 lig maçı oynadı.Sezonu 16 temmuzda açtı ve hala gerçek bi maç oynayamadı.Neydi o olay.Ha ciddi rakiple oynamadı muhabbeti.Evet bu sene galatasaray maç kaybedene kadar ciddi rakiple oynamıcak herhalde.

Ocakçıyan dedi ki...

PANA en fazla beraberlik alabilir galatasaray ayhan da yetişirse güzelyet bir galibiyet alıcak yunanlardan

(Ben olimpiakos su galatasaraya panatinaikos u da fener bahçeye benzetmişimdir hep)yunanistanın fenerbahçesini yeneceğine inanıyorum gs nin

diğer maçlara gelincede man utd ve fenerbahçe kazanır diyorum ama en güzel maç pana deplasmanı olucak !!!

Adsız dedi ki...

ManU işaretledim ama yarın kadir gecesiymiş, üstüne gs yenilgisini de düşününce bjkli futbolcuların çok hırslı ve istekli olacağını düşünüyorum. Bir beraberlik de çıkabilir.

SkyCaptain dedi ki...

Aralarında sadece Fenerbahçe kazanacaktır. PAO ile deplasmanda oynayacak Galatasaray, BJK maçındaki silik futbolla Yunanistan deplasmanından 3 puan almak hayal kurmaktır, umarım ben yanılırım...

Emre Demirel dedi ki...

Arkadaşlar Uefa CL 2010 fantezi futbol ligi kodu:114464-22989
Herkesi bekliyoruz.

zapata dedi ki...

@eates59
Mustafa Denizli futbolculara kadir gecesinin k'sinden bile bahsetmez. Liverpool'un 8 attığı beşiktaş ile fenere 0 yazıyla sıfır çektiren Denizli'nin birleşmesiyle ortaya yine bir rezalet çıkmasın.. Tek tememnim budur beşiktaş maçı için. Fener alır Gs de zorlanır artık sonucu da bekleyip görmek lazım.

mrcool dedi ki...

Fenerbahce haric 2 takimda kazanir

o s dedi ki...

ManU, GS, Twente
Twente'ye kimse sans vermiyor ama liglerinde durumlari fena degil