25 Ağustos 2009

Johan Cruyff @ Esquire

Johan Cruyff, Esquire İspanya edisyonunda:
- Ajax başkanı beni, benden habersiz Real Madrid'e satmıştı. Kazanan ben oldum. Barça'ya gittim.
- Florentino Perez'in ticareti iyi bilmesi futboldan anlaması manasını gelmiyor.
- Real Madrid'e Santiago Bernabeu'da 5 attığımızda rekabetin ne olduğunu kavradım. Hala da anlamaya ve yaşamaya çalışıyorum.
- Başkan Nunez karaktersizdi -poca calidad humana- (biraz ağır oldu ama) 8 yıl ve onca kupadan sonra beni kovdu.

8 yorum:

TheTurk dedi ki...

Cruyff neden bizim reklamımızı yapmıyor abi? :)
Rijkaard geldi geleli tek kelimesi çıkmadı. Aşk olsun..

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Hey gidi Johan Cruyff...Bir futbol tanrısı...Futbolu seven herkes Rinus Michels ve Johan Cruyff'a futbol keyfinden bir miktar borçludur.

varol döken dedi ki...

cruyff'un olduğu her yere el mecbur yazdığım gibi:

o en büyüklerin en büyüğüdür!

matiasemilio dedi ki...

yorumlar bile izleyemediğime üzülmeme neden oluyor her seferinde..

van auger dedi ki...

Beckenbauer ile birlikte futbol pantheonunun baştanrısı.Ama ben Rensenbrinki daha cok seviyorum.

BuRaK dedi ki...

beckenbauer demiş ki " cruyff benden daha büyük futbolcudur. ama benim dünya kupam var onun yok. ben başardım o başaramadı." cruyff ta cevaplamış" evet ama bugün bile herkes hollanda takımını konuşuyor almanyayı herkes çoktan unuttu."

alengir dedi ki...

Yalnız bu resimde Cruyff ,Ercan Saatçi'ye mi benziyor ne?

van auger dedi ki...

Mourinho da ona "Ondan şampiyonlar ligi finalinde nasıl 4-0 yenilir öğrenecek değilim" demişti.Bu arada
74 Almanyasını kim unutmuş bea öküz gibi takımdı.