3 Nisan 2009

Yetim Podolski

Almanya, Galler deplasmanında 2-0 kazandı. İlk gol harika. Ballack'tan. Maçın pozisyonu ise Podolski ve Ballack arasında. Podolski kendisini uyaran Ballack'a tokatı çakıyor. Takım arkadaşları araya giriyor, olay büyümüyor. Ballack alttan almış maçtan sonra medya önünd: Kendisine taktik hakkında uyarılarda bulundum. Daha çok genç öğrenecek diyor. Bayern Münih'de üvey evlat zaten Podolski. Yetimhanede yetişmiş herkesin ezdiği çocuk gibi görürüm onu. Garibime dokunmayın diyesim gelir. Ballack ise tam tersi. Çete reisi gibi. Sevilecek adam değildir. Podolski iyi çakmış da; hayatını zorlaştırmış, bu saatten sonra bakalım milli formayı bir daha verecekler mi?

13 yorum:

memduh95 dedi ki...

çok artistleşmiş olmasa çakmazdı tahminim tokadı. milli takım da, bayern de kendi kaybeder. ballack da efsaneleşen çirkefler serisinden olacak, daha yıllar boyu karşımıza çıkacak. o üzücü.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Milli takımdan kesileceğini zannetmiyorum,Almanya bu,Brezilya veya Arjantin değil ki,onun gibi yetenekli alternatifleri yok pek...

Adsız dedi ki...

podolski ilginçliklerine devam ediyor... önce kölnle anlaştı şimdide ballackı tokatladı, real madrid yada barcada görmeyi hayal ettiğim futbolcu inadına yok olmaya çalışıyor.

OKOROKWO dedi ki...

valla baska bı futbolcuya yapsaydı ayıplardım ama ballacka yaptıgı ıcın kendısını kutluyorum ayrıca alman mıllı takımındanda kesılecegını dusunmuorum belkı bıraz erken olcak ama seneye kolne ıyı bır hava getırecegını dusunuyorum... www.footballpartay.blogspot.com

nestavarro dedi ki...

ballack'a yaptı ii yapmış!!!!bu nasıl bi mantıktır nasıl bi anlayıştır nerden bakıştır çözmüş değilim ki ballack çirkef bi insan olabilir ama kaptan bülent vedat alpay recep üzülmez ibo vs gibi türk alt devrelerine profluğun gerekliliklerini kitap yapar okutur ki kendisi maç içersinde soğukkanlılığın profesyönelliğin imza gününü yapar.daha önce drogba medeniyetsizi ile olan tartışmasıda göz önüne geliyor hani(chelsea nin ManU yu yendiği geçen senenin ikinci yarıdaki maçında)podolski bülent abiye yapsaydı o hareketi o elini neresine sokardı podolskinin merak ediyorum.ama adamdaki büyüklüğe bak daha çok genç öğrenecek!!!iste abilik kaptanlık liderlik profluktan soğukkanlılıktan geçtim artık...madem çete reisi diye tanımlanmış ballack ki ballack çete reisiyse totti falan ne olur düşünmek istemiyorum artık hamam oğlanı yaparlar podolski yi bide o zaman sorarsınız kim daha iyi çakmış....

Lord Ricko Joel dedi ki...

çok teşekkürler podolski..

GSveFutbol dedi ki...

Tolunay'ın suçu neydi peki Suleymanou'yu pozisyon hatası yapıyorsun demek için tokatlarken.. Burda neden kırmızı kart yok?

Sade dedi ki...

Ballak'ı tebrik eidyorum soguk kanlılıgı ve profesyonelliğinden dolayı. podolski ise tuttu (podol)ski!

mcD dedi ki...

Podolski zaten alman milli takımında oynamaması gereken bir adam! Bu hareketiyle "üstün alman ırkı"ndan intikamını mı almaya çalışıyor ne yapıyor anlamadım da düşecektir gözden gibi geliyor. tokatladığı adam Ballack sonuçta...

marpione dedi ki...

bir yerde "osmanlı tokatı" falan yazmışlar. abartının böylesi. amerika'lılar "sucker punch" diyor buna. öyle bir şey anca.

T. Egemen Gul dedi ki...

Bir yerde videosunu izleyen varsa eklesin buraya ki görelim şiddetini.. Ondan sonra "ohhh mis gibi" çekeriz..

cagataykose dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=MZkO4InSr6w

T. Egemen Gul dedi ki...

eyvallah.