5 Nisan 2009

Cazorla

Avrupa Ligleri'nde takım tutmuyorum, sevdiğim futbolcunun oynadığı takım kazansın der geçerim. Raul, Gattuso, Gerrard, Torres gibi. Geçen hafta İspanya maçlarını izlerken o çok sevdiğim futbolculara gereken pozisyon saydırırken buldum kendimi ekran başında. Hiçbiri sempatik gelmiyordu elbette benim ülkemin formasının karşısında. Torres bedava bir faul aldı, çileden çıktı. Lafı Cazorla'ya getireceğim. Geç vakitte işten döndüm. Villarreal, Almeria deplasmanında 3 yemiş. 35 dakikada bitmiş maç. Nihat kulübede kalmış. Cazorla'nın fibula kemiği kırılmış. Sezonu kapadı. Konfederasyon kupasını da kaçıracak milli takımla. Bir hafta önce salladığım(ız) adamlardan birine üzüldüm gecenin bir vakti...

2 yorum:

Heath dedi ki...

yetenekli bir futbolcu. ayrıca fotograf çektirmiştim o yüzden severim santiyi. üzüldüm

Kayaoğlu 29 dedi ki...

Fibula kirigi cok önemli degil. Futbol hayatini uzun vadede etkilemez.