1 Ocak 2009

DK

15 yorum:

SAFÆ dedi ki...

Diane Kruger..güzeldir..

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

diane kruger. german i saw her in bernabeu a few years ago. real madrid-numancia match..zidane figo ronaldo r.carlos times.

italianitos traer aquí a continuación, ver que son el rey del mediterráneo.

xavi > pirlo
ramos > zambrotta
joaquin > camoranesi
guti > de rossi

Temur dedi ki...

Xavi büyükyür Pirlo denklemine de gülmekten başka bir şey gelmiyor içimden Ramon. Bir futbolcu ile bir sanatçıyı karşılaştırma asla.

Xavi : Midfielder
Pirlo: Futuristic Football Artist

I love art...

goldenaxe dedi ki...

Herkes WICKER PARKı izleyip yorum yapsın.
Taraflı yorum yapmak lazım böyle bir guzellige:)

Mr.Eko dedi ki...

xavi > pirlo --> correct!
ramos > zambrotta --> bullshit!
joaquin > camoranesi -->bullshit!
guti > de rossi --> greatbullshit!

n0s dedi ki...

35.5 > 35 matematik yalan soylemez :D

Flying Dutchman dedi ki...

bu celebrity postlarına yorum yapmıyorum ama afedersiniz bu truvalı kevaşe yüzünden Troy filminde ne yiğitler öldü belirtmem lazım...

Özellikle dağ gibi adam Menelaus'un tam Paris'i ortadan ikiye ayıracakken Hector'un "ne yapalım kardeş işte" diye Menelaus'u öldürmesi ve "Paris'in bohunu yiyim kurtar beni abi" diye küçülmesi, ardından Hector'un da Achilles tarafından katledilmesi, ardından Achilles'in de nalları dikmesi yani bu kevaşe yüzünden en az 3 tane dağ gibi adamın ve nice askerin dünyadan göçüp geriye tırsak Paris ve bunun sağlam kalması filme, Helen'e ve Kruger'e olan nefretimi doruğa çıkarmıştır

bu alemde tek Kruger Freddie Kruger...:))

bu arada söyleyemedik

Geçmiş olsun aceto umarım eskisinden daha zinde dikilmişsindir ayağa

L dedi ki...

@temur:

çok iddialı olmuş be hocam.

varol döken dedi ki...

@flying dutchman
iyisin iyi:)

Anonim dedi ki...

joyeux noel diyorum o zaman

tknycl dedi ki...

temur kasma istersen bizim bildiğimiz ramon xavi'yi savunmak için karşı atağa geçmez :]

Yasin dedi ki...

@dutchman
bu alemde tek kruger Freddy Kruger;
ablamin asil adi Heidkruger zaten de uzun gelmis artiz olmak icin.

Feridun Bitir dedi ki...

1-güzel bir kiz degil. 2- oyunculuguda cok kötü.
nasil meshur oldu acaba?saglam baglantilari var herhalde.

Batistuta dedi ki...

hepiniz süpersiniz yorumlara bayılıyorum :))

Anonim dedi ki...

Benim bildiğim kendisi pek futboldan anlamaz.