16 Ağustos 2008

Naklen Yayınlar ve Spormax

Bu sezon hangi kanal hangi ligi yayınlayacak? Herkes olta atar bir ligi çeker derken; Digitürk ağ attı açık denize. Premier Lig, Fox Tv'de geçen sezon heba olmuştu. Futbolsever için ilk kara haber de bu ligden geldi. Digitürk'ün kurduğu yeni spor kanalı İngiliz ligini kapattı. HD yayın kaç evde var, kaç kişi 1000 ytl para verir de o decoder'ı alır bilmem de yayın artık 78. kanalda. Spormax kanalı halen Türksat uydusunda yayında olmadığından Lig Tv abonesi uydu decoder kullananlar bu kanalı seyredemiyor. Lig Tv 2010 ihalesi öncesinde elini kuvvetlendirmek için bulduğu her ligi almış. Brezilya zaten vardı buna Rus ve Portekiz ligleri eklendi. Bu ligleri kim izler bilemiyorum. Zaten Rus ve Portekiz ligleri uyduda şifresiz olarak yayınlanıyordu. NTV Spor kurulduktan sonra bu sezon büyük atak bekliyordum. Bundesliga'yı Kanal 24'e kaptırdılar. Kaptırdılar gibi duruyor ama sanırım yayın saatleri yüzünden pek izlenmeyen Alman futbolundan kendi rızalarıyla vazgeçip İtalya Serie A'yı tercih etti Fuat Akdağ. La Liga da NTV grubunda. İtalya ve İspanya'da yayın saatleri gece maçlarında çakışır sanırım iki kanal arasında taksim edecekler maçları. Arjantin Ligi de devam ama birçok maçın banttan ekrana geleceğini tahmin ediyorum. Fransa Ligi, Kanal A'da devam ediyor. NTV Spor'un büyük kaybı bence Basketbol liginin Digitürk'e geçmesi oldu. Digitürk rakiplerin çok üzerinde bir rakam vermiş ihalede. Şampiyonlar Ligi'nde bizim takımların maçları Star'da ama diğer tüm maçlar D Smart'ta. Soru işareti ise çeyrek finalden itibaren bu maçların şifreli yayınlanıp yayınlanmayacağı! Yayınlardaki bu değişikler spiker transferlerini de hızlandıracaktır. Spormax'da onca maçı kim anlatacak? Bekleyip göreceğiz. Ve en önemli sorun! Lig TV, D Smart ve şimdi de Spormax kanalları. Dijital platformlardan aylık ücret karşılığında yayın yapan bu kanallar 90 dakika içinde ne zaman sanal reklam uygulamasını kaldıracaklar? Ya bu reklamlar kalkacak ya da takımlar uzak kanattan atak yapacak! Numaralı önünden kesilen her ortanın tepesine binen Smart ADSL ile bu sezon bitmez yoksa! Bu uygulama Avrupa'da nasıl yürüyor? İngiliz Sky, İtalya Sky, Almanya ve İspanya'dan maç seyredenler sanal reklam olup olmadığını yorumlara not düşerse arka direkte topu doksana takmış olurlar...

68 yorum:

aşkın dedi ki...

Bir de bir nokta var kimse değinmiyor:
Ntvspor bildiğim kadarıyla karasal yayında yok, uydu yayınında da şifre istiyor e ne kaldı geriye?
Yok mu bunun çaresi?

Adsız dedi ki...

Ben avrupa'da deil amerikada yasiyorum vede amerikan futbol izleniminden soyliyeyim burda oyle akilli reklamlar felan yok..

mre dedi ki...

Öncelikle hoşgeldiniz aceto. Ben de başka bir duruma dikkat çekmek istiyorum. Spormax denen kanal süper paket ve üstü aboneler için açık olacakmış. Yani digitürk'ün adı üstünde spor paketine sahip biri olarak tonla para verip izleyemiyorum. Ben hayatımda böyle keyfi uygulama böyle dolandırıcılık ne duydum ne gördüm. Gece yarısı müşteri hizmetlerini arayıp gerekni söyledim ama çok doluyum buraya da yazmak istedim. Bu blogu okuyan digiturk sahipleri nolur tepkinizi gösterin. Koyun olmadığımızı görsünler.

Adsız dedi ki...

spormax eko spor paketinde yok, spor kanalı ama spor paketi altında satılan bir paket te yok sinekten yağ çıkarma dönemi başladı. bir çok kişi 68 ytl yi çizgi film kanallarını izlemek için verdi anlaşılan.

EDDIE dedi ki...

NTVSpor Premier Lig'i bu senede izleyebileceğimizi söylüyor ama ;

http://www.ntvspor.net/Pages/26717.ASP

aşkın dedi ki...

Kendime mektup:

http://ntvmsnbc.com/news/425092.asp

aşkın dedi ki...

eddie'ye mektup:
''özet görüntüler'' diyor

edebivurgu dedi ki...

Ntvspor'un uydu yayınında, İspanya Ligi maçlarına şifre koyması çok sinir bozucu..
Almanya Ligini kanal 24'ten izledim ve hoşuma gitti diyebilirim.Maçı sunan kimse, sesi hiçte kulak tırmalamıyor ve oyuncu isimlerinin telaffuzu dışında fazla da konuşmuyor.
İngiltere ligi de, fox'da ki o sunucu yüzünden izlencek gibi değildi.Ntvspor'un almasını beklerken digiturk çıktı aradan.
İnsan sinir oluyor..Para, para, para..zaten reklamdan tonla para kaldırıyorsunuz, açık kanaldan yayınlayın yahu şu maçları..

UzunPaslar dedi ki...

lig tv ve digiturk ntvspor'un ve d-smart'ın ataklarına karşı yeni bir atağa kalktı ve bbl ile premier ligi alarak büyük sükse yaptı. basketbol ligini ntvspor'un elinden alan digiturk ercan taner transferine cevap verdi gibi geliyor bana.
Bir de basketbol ligi maçlarının hepsini digiturk vermeyecekmiş sanırım kardeş kuruluşları skyturk de maç yayınlayacak deniyor. skyturk'un uzun zamandır eurolegue'yi yayınladığı düşünülürse olmayacak şey de değil.

Adsız dedi ki...

ingiltere sky'da degil akilli reklam hic bir reklam yok, reklami gectim aralarda/mac basinda verilen teaser/bumper denilen futbol dolu goruntuler, aktuel goruntuler o kadar guzel yapiliyor ki bir daha turk kanali izlemek istemezsiniz, yorumlar ve mac anlatimlarida cok keyili, mactan sonra 10 dakika yorumcular konusuyor ve spor yayini bitiyor bizdeki gibi 5 saat telegol ivir zivir seyler yok

mustafa taha dedi ki...

TBL için söz konusu olan durumu Batug Forum'dan bir arkadaş şöyle açıklamış; "digitürk almışta şifreli yayınlayamayacak, ek olarak play off ları yayınlıyacak olan kanalın a grubu olması lazım. yani anten, uydu veya kablolu yayınlardan en az ikisinde yayını olan bir kanal olmalı. çukurova grubunun elinde de bu özelliklere sahip show tv ve skytürk dışında kanal yok..."

Adsız dedi ki...

Basketbol ligi yayınlarına ek olarak, yayıncı kuruluşun naklen yayınlamadığı maçlarda evsahibi takımların kendi televizyonları maçları naklen verebilecek.

Adsız dedi ki...

Eskiden futbol için ezilen halkın mutluluğu deniyordu ama şimdi ezilen halk anca 3 dklık özet izleyebiliyor futbolda.
Ezilen halkı geçtim, herhangi bi pakete yüzlerce ytl ödeyen bi kişi bile izleyemiyor.
Ah ulan para gözün kör olsun...

fyckreth® dedi ki...

Yurtdisinda yasiyorum.. ve anlasilan o ki hicbi sey seyredemiyecegim.. acik kanallarda bide uyduya sifre koyuyolar.. Kanalturk ve Kanal A haric. alsinlar o decoderlari.. tobe tobe!

ERKUT dedi ki...

Hazırlık maçını bile toplumun genelinden sakınan paracı anlayışın Spormax mevzu ile hareket etmesi fazlaca süpriz olmadı.Televizyon'da maç seyretme faslı öldü.

el_turco dedi ki...

ingiltere sky da ve ispanya canal+ da herhangi bi sanal reklam uygulamasi bulunmuyor, sanirim bu sene sonunda reklamlarla ilgili bir cok yasak gelecek,
umarim sanal reklami da ortadan kaldirirlar...

Unknown dedi ki...

aceto abi hosgeldin diim once, mesai basladi mi?

EDDIE dedi ki...

@ aşkın;
mahcup ediyorsun beni :]

Adsız dedi ki...

aziz yıldırım gfb'ye cezaları nasıl döşedi, gördük. bu arkadaşlar yeni uyandılar, "tribünleri elitleştiriyorlar, halkı tribünlerden uzaklaştırıyorlar" vs. demeye başladılar. bunlara bir günaydın diyorum buradan. bu tv meseleleri de böyle. endüstriyel futbol lafını ağzına alanları küçümseyenler şimdi ne tvden ne tribünden maç izleyebiliyorlar. para, para, para... boşver iyidir, diyenler de olacaktır tabii. satranç maçı izler gibi izlerler artık. böyyük taraftarları da kulübün cirosuyla, kaç bin kombine sattığıyla, kaç güiza lincoln delgado aldığıyla övünürler.

a.c. sedef dedi ki...

arkadaşlar intelsat uydusundan yayın yapan sportsmax bazı premier lig maçlarını şifresiz bedavaya gösteriyor.ilk hafta everton-blackburn ve sunderland-liverpool maçları var uyduyu nasıl intelsat 707'ye ayarlarım bi bilgisi olan var mı?

emilio santos dedi ki...

high definetion hocabey kebap reklamları seyretmek için o parayı verecek insanlar var mıdır?

Anıl dedi ki...

Yakında Türk insanı futbolun ne olduğunu unutmaya başlayacak. Ülkede yeni yeni izlenme oranları artan Basketbol Ligi'ni bile aldılar. İyi halt ettiler.

ahmetico madrid dedi ki...

Benim kafama asıl takılan mevzu şu;

Bu ŞANSAL ile ERMAN geçen sene her pazar akşamı Maraton'da diğer kanalların yabancı ligleri yayınlamasının Türkiye'de stadların boş kalmasına sebep olduğunu savunup, Türkiye'de tribünlerdeki boşluklardan bu kanalların gün boyunca futbol yayınlama politikalarını sorumlu tutuyorlardı. ŞANSAL öyle böyle sallıyordu bu kanallara ve yabancı liglerin tv'de yayınlanmasına. O zaman ben de blogta geçirmiştim bunlara bir miktar. Nasıl saçma bir argümandı o öyle; NTV, TV8, Fox maç yayınlıyor diye Türkiye'deki stadlar boş kalıyor öyle mi(!)

Neyse aradan 3-5 ay geçti, Brezilya, Rusya derken şimdi de Premier Ligi almışlar.

İki dakka tutarlı olun diyoruz, çok şey mi istiyoruz. Yoksa bizi mal mı sanıyorsunuz yani nedir, anlamadım ki ŞANSAL.

jose dedi ki...

Ah Ntv sen neden almadın EPLyi
Murat Kosova ıle "İste premıer lıg bu!"sozune hasret kaldım

stingachu dedi ki...

selamlar, ingiltere'de sanal reklam falan gormedim. tekrar pozisyonlarda sadece koskoca Barklays Premier League logosu basiyorlar hatirladigim kadariyla. bizdeki Turkcell Super ligi ve Bank Asya birinci ligini gozumuze sokmalari gibi yani.

Figueres dedi ki...

Hollanda'da eski ismiyle canal+, yeni ismiyle Sport1 Ispanyol, Ingiliz, Italyan ve Fransiz ligleri ile tum CL maclarini veriyor. 8 kanal ayirmislar, o anda canli ne varsa izliyorsun. Tum yayinlarin bu sekilde konsolide edilmesi izleyici icin muthis birsey. Ne sanal reklam ne de bu mactan sonra zap yapmayin essegin bilmemnesi isimli diziyi kacirmayin anonslari var. Son 7 yilimin arada 1 senesini TR'de gecirdim. Futbol yayinciligi bi kabus resmen. Ordakilere allah sabir versin.

Turiaf dedi ki...

Star Şampiyonlar Liginden en az bir maç yayınlamak zorunda yoksa UEFA yakar Star'ı. Türk takımları elensede diğer maçlarlardan en az birini vericek mecburen.

müşkülpesent dedi ki...

spormax kanalında digiturk spikerlerine mahkum kalmamak için kumandan language tuşundan orijinal ingiliz spikerin anlatımıyla maçları izleyebilirsiniz hem böylece tribün sesleri daha net geliyor.

ornitrin dedi ki...

Hoş geldiniz Bülent Bey.

Dün akşamki Bayern Munich - Hamburg maçını ARD "Das Erste" kanalından şifresiz izliyordum, kanal 24'te de varmış. 24 türksat 3a'ya taşınmış, frekası değişmiş, neyse ekledim falan. İki yayını karşılaştırırsak 24 çok kötüydü, sürekli reklam ve arada da spiker star gazetesinin reklamını okudu. Ayrıca devre arasında da hep reklam vardı. ARD'de ise devre arasında staddan canlı yayın vardı, ayrıca ilk yarının özet görüntüleri, tekrarları vardı. Maç sırasında da hiçbir reklam/sanal reklam yoktu. Herhalde Bundesliga'yı ARD ya da başka alman kanallarından takip etmek çok daha iyi, bizim kanallarda yabancı kanalları izleyip biraz yayıncılık öğrensin. Özellikle paralı yayın yapan kanalların reklam alıp sahaya girmesi kabul edilebilir değil bence, mahkeme yoluna gidilirse hak sahipleri istediklerini alacaklardır diye düşünüyorum.

Bu arada Bayern'in penaltısı penlatı değildi gibime geldi benim.

aşkın dedi ki...

Anıl
Kumandadan uydu ayarlarına girip Hotbird kısmına gelince kumandadaki yan oklardan uydu seçebilİrsin:
Hotbird, İntelsat, Eutelsat, Thor, Kıl, Tüy, Yün diye gider.
İntelsat gelince ok tuşuna basılır.

Adsız dedi ki...

hocam bi usain bolt postu atarsın artık

yarında nadalı bekliyoruz

Adsız dedi ki...

bu şekilde sömürdükleri gibi birde her maç için ayrı receiver ve digital platform gerekyior. lig macları ayrı bir yerde, hazırlık baska yerde, CL baska yerde, avrupa ligleri baska yerlerde...

her yer receiver anten doldu bunlar yuzunden..

Adsız dedi ki...

Resim 10 numara. Geçen sene Fox TV'de ingiliz ligini izlerken çekilmiş olsa gerek :)

mcdonell dedi ki...

premier lig'i izleyebilmek için ömrümde hiç izlemeyeceğim bir dolu kanalla beraber her ay digiturke 90 küsür ytl ödemem gerekiyor. bu durumda şahsen evimdeki digiturk'u iade edip ortalama bir uydu reciever'i alıp premier lig'i de publardan veya sports cafe lerden izlemek en mantıklısı gibi görünüyor.

jose dedi ki...

Bugun bundeslıgayı ızlıyorum Kanal 24te.

Dortmund-leverkusen
Woflsburg-Köln

Aksamda Kanal A da Fransa Lıgı var tavsıye ederım herkese..

Blogspor dedi ki...

Bülent Abi hoşgeldin.Ben yeni tatilden geldiğim için seni yeni takip etme fırsatı buldum.Lafı uzatmadan konuya dönelim.D-Smart Türkiye'yi çileden çıkartıyor,Lig Tv zaten sinir ediyor geriye bir tek NTVSpor kalıyor.Bu alanda NTVSpor bence rakiplerine fark atmış durumda.Tek üzüldüğüm nokta CL maçlarının D-Smart'a kaptırılması...

müşkülpesent dedi ki...

spormax kanalında bugün premier lig maçları izledim maç esnasında sanal reklam kullanılmadı hatta dil seçeneğiyle orijinal spiker anlatımıyla izledim ayrıca maç öncesi ve sonrası fox tv zamanında verilmeyen bilgiler,goller,istatistikler yorumsuz olarak tribün sesiyle yayınlanıyor.
pahalı olması ve spor paketi dışında olması eksi fakat kesmeden biçmeden reklam koymadan yayınlamaları büyük artı

lopez rekarte dedi ki...

norveçte yaşıyorum. haliyle bütün bu ligleri izlememin çok fazla yolu yok, özellikle de türkiye ligi ve türk takımlarının avrupa maçlarını. o yüzden işin kolayına kaçıp maçları son bir yıldır internet aracılığıyla p2p programları kullanarak izliyorum. hatta turkcell super ligini bile. yasal birşey değil ama fazla da bir seçeneğim yok. özellikle yurtdışında yaşayanlar için birebir bu p2p programlar. bir de o kadar profesyonelleşti ki bu işler,misal ingiltere premier ligi için maç başına 10 dan fazla ayrı seçenek olabiliyor. artık iyice otomatiğe bağlanmış durumda. her hafta düzenli yapılıyor yayınlar. tabi televizyondaki kaliteyi beklememek lazım ama internet video casting düzeyi için kaliteler baya yüksek. maç krizi tutan ve bu işlerde tecrübesiz olan arkadaşlar mail atabilirler yardımcı olmaya çalışırım.
alrekarte@gmail.com

Osman Baş dedi ki...

Hocam hala tatilde olduğun belli oluyor. Postta, senin blogda görmeye alışkın olmadığımız kadar yazım hatası var. :)
Selamlar...

Osman Baş dedi ki...

Hocam hala tatilde olduğun belli oluyor. Postta, senin blogda görmeye alışkın olmadığımız kadar yazım hatası var. :)
Selamlar...

tofi dedi ki...

valla dedigin dunya paralari verip digiturkplus aldim ama national geographic ve eurosport Hd yayinlariyla lig tv hd yayinlari arasinda daglar kadar fark var, kücük hesaplari birakip kaliteyi artirsalar daha iyi olucak kanimca, bu arada hosgeldin, resimler hep degisti, son durak santorini miydi bilmek isterim, saygilar.

muzoz dedi ki...

yukarıdaki çözumleride yapabiliriz ya da bir adet dreambox uydu reciever alıp alayının şifresini kolayca çözersiniz ucuz sayılır mı hayır ama her ay ort. 50 ytl odemekten kat be kat karlıdır bence.
bu arada dreambox ın distribütörü falan deilim :) yanlıs anlasılmasın

Adsız dedi ki...

abi optum. En buyuk barca tv

ix dedi ki...

-Ya bu reklamlar kalkacak ya da takımlar uzak kanattan atacak yapacak!-

Ne denir üstüne. Top sektirirken sırıtan tüpü hatırlatır çekilirim.

Adsız dedi ki...

yukarıda birisi soyleyince aklıma geldi. abi ben maç aralarında stad icinden goruntuler gormek istiyorum. ne biliym iki sevimli yorumcu yorum yapsın kenardan. tribunden guzel görüntüler gösterilsin(güzel görüntü deyince yönetmenlerin aklına kadınlar geliyor tabii..) biraz seviyeli, kaliteli olsun abi maçlar. çok şey mi istiyoruz. böyle yapsınlar. başka harcamalarımdan fedakarlık eder alırım evime dijiturku. ama bu kafada bir futbol yayıncılıgı icin dunya kadar param olsun. bi kuruş vermem

Adsız dedi ki...

reklamları izlediniz

Adsız dedi ki...

izlenebilecek en güzel lig premier lig bu tartışmasız onu ntv vermeliydi...

Adsız dedi ki...

keriz değiliz diye bi harekete girişilip digiturk'e gidilse ya da biri kendini yakmaya fln çalışsa:)bu trajikomik durumlar bir daha yaşanmaz kanısındayım.Bir alnımıza enayi yazmadıkları kaldı!

Daçkalı..

Astro dedi ki...

Ben Euro2008 Almanya maçımızı BBC-HD versiyonunu indirip seyrettim, aklımı oynattım. Bir maç için klip nasıl hazırlanır nasıl müzik seçilir, nasıl yorum yapılır, maç reklamlar ile nasıl piç edilmez, devrede pozisyon tekrarları nasıl yayınlanır, o maç nasıl anlatılır, gollerde nasıl yaratıcı coşku ile cümleler kurulur, kısaca ders olarak okutalacak bir futbol maçı yayını nasıl yapılırın dersini vermiş herifler.

Sanal reklama gelince Yine BBC olimpiyat açılış gösterisinin hemen başında sol altta minik bir BBC Live logosu cikardi 3 saniye, herifler onun dışında kendi logolarını bırakın silik göstermeyi komple kaldırdılar bir pixel bile kaçırmasın ekranda izleyiciler diye..
Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek.

Adsız dedi ki...

spormax'teki maçları lig tv'nin kötü spikerleriyle değil de orjinal diliyle izleyebiliyorsunuz ki bu çok büyük bir artı, HD olarak izlemesem de görüntü ve ses çok kaliteli (geçen sezon fox tv ve fox sports'un aynı anda yayınladığı maçlarda görüntü ve ses kalitesinin farkını görmüştük.)
spormax ile ilgili ufak ama sinir bozucu bir ayrıntı ise malesef sesin görüntüden önce gelmesi yani seyircilerin "YYEEEEEEEEAAAAAAAAAAHH" sesini duyduktan 1-2 saniye sonra topu ağlarda görmemiz !!


stan "the man" collymore..

Unknown dedi ki...

Spormax izlemek için minimum 84 ytl ödemek gerekiyor, yanına da ekstradan sinema kanalları veriyorlar!(spor paketi istiyorum ben!) Resmen insanları dolandırıyorlar, ekospor paketi dedikleri şeye geçtiğimiz sene tüm spor kanalları dahilken bu sene yeni kanal çıkartıp spor paketine dahil etmiyorlar.. Dün digiturk ile yarım saatten fazla telefonla görüştüm, iş 16 ytl daha vermek değil bana kalırsa. Bu adamlar yolunacak kaz gözüyle bakıyorlar bize, bugün bunu kabul etsem yarın BasketMax diye kanal çıkartıp basketbol maçlarını oraya atmayacaklarını, onu da "atmosferik spor paketi" adında bana vermeyeceklerini bilemiyorum. destek@digiturk.com.tr adresine mail yolladım, yılda 1.2 milyar bunlara vereceğime Galatasaray kombinesi almayı düşünüyorum. Eğer ayda 68 ytl yetmiyorsa beyefendilere, onu da ödemiyorum iptal ettiriyorum. Zaten ne oluyorsa "aman 16ytl daha" demekten oluyor, bence tüm ekospor paketi kullananlar şikayetçi olmalı, aksi halde işimiz zor.

Unknown dedi ki...

Bütün macları sifreli kanallara veren yöneticiler acaba gözden ırak olanın gönülden de ırak olabilecegini hesaba katmıyor mu hic? Hadi biz yakayı kaptırdık bir kere ama bizim cocuklarımız futbol izleyemeden büyüdügü zaman o sporu nasıl sevip takip edecek. Bu klupler nasıl taraftar toplayacak, ücretli kanallar nasıl decoder satacak. Bence uzun vadede bu cok büyük sıkıntı dogurabilir.

a.c. sedef dedi ki...

valla collymore kalite falan diyorsun anlatıyorsun da ben kendi parasını kazanmayan biri olarak babama baba 84'e digiturk diyemem.alptug'un da yazdığı çok doğru her spor aktivitesini şifreli yayınlara geçirdikçe futbol seyircisini azaltacaklar.diğer yandan eğer premier lig , serie a , bundesliga ve la liga'yı evden ayda 84'e izliyorsan git kombine al kendi takımını tribünde seyret daha iyi.

Adsız dedi ki...

bu haberleri aceto tatil yaptığı yerden maille ich e gönderiyor galiba.

Julien Dekosta dedi ki...

olan bize oldu yine sopcast linki arayip durcaz.
Zevkli gerci o ayri :D

Adsız dedi ki...

http://www.justin.tv/ buraya takılın gerisini düşünmeyin.Premier lig ve diğer bir çok lig maçlarını türkiye ligide dahil çok kaliteli buradan izleyebilirsiniz.Sopcast ile uğraşmayın boşuna.

Adsız dedi ki...

spormax tarzi kanallar spiker ariyorlarsa basvurmak lazim. yillardir pes maclarini sunmaktan sıkıldım...
spiker alım süreciyle ilgili bilgisi olan?

revenant dedi ki...

@ornitrin

bundesliga maclarini sifreli kanal premiere yayinliyor almanyada,hsv-munih macini sezonun ilk maci oldugu icin sifresiz olarak devlet televizyonu ard 1 yayinladi.cok da kaliteli bir yayin yaptilar bana gore de.
bu arada bundesligada sezonun acilis maci sifresiz kanaldan yayinlaniyor.insanlara bir hediye olsun gibisinden.
ben de uyduda canal+ sifersizken bir cok mac izlemistim.hic bir sanal reklam olmadigi gibi devre aralarinda bizimkiller gibi surekli bir reklam yoktu..

Adsız dedi ki...

anlaşıldı h.sonları geçmez artık bu kış.. galiba bir kız arkadaş edinmenin vakti geldi!!!

Bolel dedi ki...

benim gibi modullu ligtv kullanicilari, digiturk u arayip spormax in acilmasini saglamali,
ben telefon ile aradigimda bu konu ile ilgili bir calisma yaptiklarini soylediler fakat ne akdar surer bilinmez
bu arada ntvspor sadece istanbul-ankara ve izmirde kablo tv de var simdilik.

saygilar

Adsız dedi ki...

ben digiturku aradım, normalde 78. kanal diye birşey yok ama 5 dakikada sistemi güncelleyip kanalı açmak için yardımcı oluyorlar, basit bişe.
Ama bizdeki en üst paket, her pakette olmayabilir spormax.

Ayrıca çok başarısız bir spiker - yorumcu ikilisi vardı bence man utd maçında ntvspor alamadı bi türlü şu Premier Ligi..

Erman S

Adsız dedi ki...

arkadaslar benim ekospor paketim var ve digiturk e telefon actigimda ekospor paketin spormaxi kapsadıgını söylediler, zira haftasonu tüm maçları da izledim premier lig'de. simdi burda yorumları okuyunca sasırdım, evet ayda 68 liraya ekospor paketi var, nasıl oluyor bu ?

bu arada chelsea bu sene açık ara şampiyon, hele ilk 5-6 hafta bahisçiler içerde dışarda gözü kapalı basabilir.

Unknown dedi ki...

@gavurca isimsiz

http://www.digiturk.com.tr/package/?packageID=10 78 nolu kanal burada değil spor paketinde gözüküyor. Sanırım şanslısınız..

Adsız dedi ki...

Spormax'ta orijinal dilinde, yani İngiltere'deki anlatımla maçı seyretmek mümkün. İngilizce bilenlere şiddetle tavsiye ederim!!

Adsız dedi ki...

ingiliz sky da oyle sacma sapan reklamlar yok allaha sukur de. adam gibi liverpool maci izliyebiliyoruz :)

Adsız dedi ki...

Almanya da lig maclarinda sanal raklam yok. Süper kalite. bütün maclar ayni anda naklen veriliyor, ya istedigini seciyor izliyorsun yada konferans seklinde tüm maclara dönüsümlü seyrediyorsun. bize ne zaman gelecek acaba bu sistem. ben her hafta 3büyükleri izlemek istemiyorum. kayseriyi antepi izlemek istiyorum. sanal reklamla hd versen nolur vermesen nolur. zaten dünyada sifreli kanalda sanal reklam yapan tek kanal bu ligtv dir, soyguncu zihniyet!!!

Adsız dedi ki...

Yaşasın endüstriyel futbol!

Yaşasın kapitalizm!

Adnan dedi ki...

Alman ya'da birakin mac sirasini, mac arasinda bile reklma yok. Niye yok? Cünkü, müsteriye saygi var. Cah niye bu kadar saygililar? Terbiye seviyeleri bizden daha mi yüksek? Hayir. Ama biliyorlar ki böyle yapmazlarsa Alman halki canlarina ot tikar, hakkini mahkeme de bile arar. En azindan dekoder satamaz, para kazanamaz, iflas eder. Türk izleyicisi kendine yapilan bu muamaleye itiraz etmedikce, sesini cikartmadikca, protesto etmedikce bu is böyle gider.