19 Ekim 2007

Derbiler Pişti Oldu

Bu milli maç aralarını oldum olası sevmem. Ligler tam havasını bulmuş derken; cart mili maç arası. Bu hafta sonu sıkı maçlar var, hele Cumartesi günü tam akıllara ziyan, 15 dakika arayla iki derbi -Glasgow ve Liverpool- başlıyor öğle vakti. Pazar günü de İtalya'da ağır bir maç var: Sağ-sol birbirine girecek. Artık ceylan gibi sekeceğiz kanallar arasında. Tribündergi'de maçlar listelenmiş, kaynağı gösterelim, emeğe saygı olsun. Kaçmaz maçlarımı boldladım.
20 Ekim Cumartesi
14:00 Orduspor - Karşıyaka / D Spor
14:30 Rangers - Celtic / Business Channel
14:45 Everton - Liverpool / Fox
16:00 Trabzonspor - Beşiktaş / Lig Tv
16:00 Sakaryaspor - Eskişehirspor / D Spor
16:30 Bochum - Bayern Münih / Ntv
17:00 Middlesbrough - Chelsea / Fox
19:15 Aston Villa - Manchester United / Fox
20:00 Fenerbahçe - Konyaspor / Lig Tv
20:30 PSV Eindhoven - VVV Venlo / Business Channel
21:00 Villarreal - Barcelona / Ntv
21:30 Reggina - Inter / e2
23:00 Espanyol - Real Madrid / Ntv
21 Ekim Pazar
16:00 Livorno - Lazio / e2
20:00 Galatasaray - Ankaraspor / Lig Tv
05:00 Palmeiras - Parana / Lig Tv

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Halı saha maçında sakatlandım..yürüyemez durumdayken bu maç trafiği çok iyi oldu...süper bi cumartesi programı var... sabırsızlıkla bekliorum...

özellikle rangers maçını bekliyorum... kırsınlar artık şeytanın bacağını...

Adsız dedi ki...

abi ben eskişehirliyim desem yeterli mi :)

Adsız dedi ki...

bu ispanyollar yayın krizine de başlatacaklar ama. güntekin onay da villarreal-barça maçı gol düellosu şeklinde geçiyor diyor üzerine. buradan(izmit) ntv'ye sesleniyorum, vermeyin siz de para mara.

raullerin tamudo da enfes çaktı bu arada.