7 Ocak 2007

"Kayak kıyafetleri sanıldığı kadar pahalı değil"

Haftanın 5 günü manşetten garibanın dostu kesilen gazeteler haftasonu eklerinde bir elitleşir ki sorma kardeşim. Bu eklerde çalışan muhabirlerin de alayı yalı çocuğudur sanki anasını satim. 3 kuruş maaşa çalışırlar, adambaşı 100 milyon hesap gelen dötümün restoranlarını öve öve bitirmezler. al işte meali bir haber, başlığına kafayı takasım geldi: "Kayak kıyafetleri sanıldığı kadar pahalı değil".

Vay anasını satim kaç paraymış dedim ve haberi okumaya devam ettim:Türkiye Kayak Federasyonu Başkanı Özer Ayık da bunu vurguluyor: "Bugün 500 YTL’ye bile kayak takımı alabiliyorsunuz. Bunu 10 yıl kullandığınızı düşünürsek yıllık 50 YTL ödemiş oluyorsunuz. Diğer spor dallarının ürünlerine göre kayak kıyafetlerinin ucuz bile olduğu görülüyor."

İşte böyle komik bir ülke burası. Muhabiri kafalayan bir federasyon başkanı ve çok ucuzmuş diye manşet eden gazeteci. Peki soruyorum ben şimdi hadi gazladınız beni aldım 500'e kayak takımını, nerede giyeceğim lan bu takımları? Nerde lan kayaklar peki? Kaç para bu zımbırtıların günlük kirası? Uludağ'da, Kartalkaya'da bir odanın geceliği kaç para? Teleskiyi tuttunuz mu şimdi. Aman bırakmayın..

Tenis raketi de ucuz, topu da. Eee sonra? Nerde lan kort peki? Bızztttt, second serve please...

Bu da denyo haberin linki

3 yorum:

Trofolo dedi ki...

Gecen gun biliyorsun Kanyon'da baktik begendim bir haki renkli karci kayakci montu. 500 YTL fiyat cektiler. Oha diyerek kacismadik mi reyonun karanlik köselerine... Sadece mont 500 YTL, gerisini düsünemiyorum bile mon cher. Gerci ben kaymicam, kayanlar düsünsün...

Taxden dedi ki...

Ekmek bulamazsan pasta ye. Şeytan diyor al kayak takımını bunların alayına.. Neyse.
Klavyene sağlık. Laz misali ben yeni okudum.

G.A. dedi ki...

netten ucuz kayak kıyafetleri diye arattım senın postun çıktı şaşırdım okiim dedim :D

yeni başladım bu spora her seferinde kıyafete kira vermek istemiyorum bide kendi kıyafetim olur en azından.

Ama haklısın çk pahalı bir spor.

Daha bunun board kirası teleski kirası bitiriyor adamı.