Murphy kanunları işte. İki ameliyat yetmemiş gibi garanti süresi sadece 10 gün geçmiş laptopum da yolda bıraktı beni. Ekran kartı için bir netbook parası isteyen HP'ye de selamlarımı yolluyorum buradan. Dolayısıyla draft'ta cevap bekleyen e-posta ve göndermem gereken kitapların adreslerine ulaşamıyorum. Blogdaki tahmin postlarında kitap kazanan ve eline ulaşmayan arkadaşlardan ricam bana bir kez daha adreslerini yollamaları. E-posta adresi sağ
üst köşede. Şampiyonlar Ligi'nde son 8 tahmini de yapmıştık. Onun sonuçlarını belirlemek için de Emre Atasoy'u göreve çağırıyorum. Aksaklık için özür diler, yolu buradan geçen herkese selam ederim.
8'de 7 yapanların tamamını Sevilla yaktı.
YanıtlaSil8'de 0 yapmak isteyenlerin tamamının Lyon yazması ilginç.
Büyük çoğunluğun kafadan Real Madrid - Chelsea yazması da şu blog özelinde futbolu takip edenlerin çoğunluğu hakkında bir fikir vermiştir sanırım.
Kitapları ben okurum artk. Sevilla herkesi yakmış. Yemek ısmarlamak isteyenleri de CSKA yakmış :)
YanıtlaSilBir HP çalışanı olarak onarım merkezinin uyguladığı bu fiyat politikasına ben de karşıyım..garantisi biterse bizi ugrastırmayın gidin nerde yaptırırsanız yaptırın anlamına gelmektedir ne yazıkki bu uygulama..
YanıtlaSil@ich
YanıtlaSil8 de 8 ya da 8 de 0 yapan yok mu şimdi?
@erdem @brancaleone
YanıtlaSilO zaman size danışmış olayım. Ekran kartı gitmiş. Bu arıza öncesinde kopan tuşlar yüzünden zaten yeni klavye için 150 TL ödedim. Bir hafta sonra ekran gitti.
HP 350 dolar demiş. Yakın arkadaşım bilgisayar işi yapan dışardan 150 dolara yapılacağını söyledi.
Ben de bu arızalı haliyle kaç para edeceğini sordum: 250 dolar dediler?
Bu durumda bu laptop tamir ettirilir mi?
Yoksa satılıp 600-700 e netbook mu alınır?
Benim de HP laptopum bozuldu.
YanıtlaSilBizim gibilerden çok var.
HP alma, aldırma diyorum...
Geçmiş olsun.
abi garantisi biten ürünü hiç bir şekilde bizim onarım merkezinde yaptırmanı tavsiye etmem..
YanıtlaSilyeni uygulamayla mantıksız ücretler talep ediyolar..
garanti bitene kadar bizde müşteri memnuniyeti:)
@BT,
YanıtlaSilAbi netbook alınmaz. Klavyesi ufacık, bi' süre sonra elde spazm yaratıyor. Ayrıca ekranı haddinden fazla küçükmüş, sonradan anladım, bunlara ek olarak da çok yavaş.
14 eylül 2009 tarihinde hoparlör arızası ile verdiğim bilgisayarı tamir edemeyip 8 ocak tarihinde muadili yeni ürün veren bir istanbul yetkili servisi olan firmadır hp (sözlük tanımı gibi oldu:)). aradaki yaklaşık 4 ay boyunca yurtdışından yedek parça bekliyoruz dediler, 30 iş günü geçince yedek ürün başvurusu yaptım yollamadılar, en son yeni bilgisayar vericez dediler ama ben bu sürede müşteri temsilcime hiçbir zaman ulaşamadım. 10 kez aramışımdır, hepsinde de yoktu kendisi. gezici devriye sanırsam. çok uzattım ama bir daha hp mi? tövbe....
YanıtlaSilöncelikle geçmiş olsun. önceden geçmiş miydi bilmiyorum, ben yeni gördüm ameliyat bahsini burada.
YanıtlaSilgün içinde bilgisayarını yanında taşıyan, çok uzun yol yapan veya ev-iş götürüp getirenler için netbook en iyi seçenek. 9 inch olmadıkça ekran da klavye de küçük değil, özellikle asus'un 12 inch'i çok başarılı (vatan'da 800 civarı). ama sürekli yanında taşımayanlar için normal bir laptop yerine netbook'a gerek yok tabi. bence ekran kartı yüzünden o fiyata bilgisayar satılmaz. ekran kartı değiştirilir, paşa-paşa kullanılır.
@BT
YanıtlaSilbence sorunlu laptopunuz ayarında yeni bir laptop 600-700 liraysa eskisini tamir ettirmek yerine satarak yenisini almanıza değecektir. Zira yeni ürünün sorun çıkarma ihtimali daha düşük olacaktır. Ayrıca yeni ürünün en az 2 yıl garantisi olacaktır. Ama aradaki fark daha fazlaysa, gönül rahatlığıyla özel servislerde tamir ettirebilirsiniz.