3 Aralık 2008

Hertha Berlin 0 - Galatasaray 1

Bir tarafta Alman ekonomisi ve Bundesliga ve bir tarafta Türkiye ekonomisi ve bizim Süper Lig. Sahadaki yıldızlara ve maliyetlerine bakıyor ve nasıl oluyor diye soruyorsun kendine. Bir tarafta sadece Pantelic ve Voronin diğer tarafta Galatasaray'ın yabancıları. Tribünlerden başlayalım. Hertha Berlin stadında (geçen sezon/lig) 45 bin ortalamaya, %60 doluluğa oynayan bir takım. Galatasaray'a karşı stadın %75'ini kaptırmışlar. İlk mağlubiyet demek ki gişede. 6 günde 3 maçına çıkıyordu Galatasaray. Futbol gündemini kenarından takip edenlerin bile ezberden sayabileceği onbiriyle. Ayhan-Meira kötü bir ikiliydi Portekizli yüzünden. İdeali Ayhan ve Barış ya da Mehmet Topal'dır. Barış ve 3. stoper Mehmet Topal öndekilerin her türlü varyetesini süpürecek kadar iştahlıydılar. Benfica rakibe basmayan bir takımdı, oyun aldatıcı olabilirdi. Almanlar ilk 30 dakikada renklerini belli ettiler. Bundesliga'da son 4 maçını kazanmış Hertha Berlin Galatasaray kalesine gelemiyordu. Pantelic ya da Voronin biri fazlaydı. Artı bir adam orta sahada topu Galatasaray'da bıraktı. Avrupa kupalarında deplasman maçlarında oyunu ancak Avrupa'nın dev takımları çerezler karşısında bu kadar domine edebilir. Top göstermedi ama ceza sahası içinde pozisyona da giremedi Galatasaray. Problem işlemeyen kanatlardı. İki maçtır Arda solda başlıyor, sezon başından beri Kewell solda başlar, 15. dakikada Arda sola kaçardı. Fedekarlık yapması gereken Arda, Kewell'ın sağ kanatta oynamadığı aşikar. Arda da sağ kanada geçmek yerine solu Kewell'a bıraktıktan sonra göbekte dolanmaya başladı. Sahaya Lincoln'ün kaptan çıkması bir mesajdır. Yani bu takımlar birer kitapsa; Hertha Berlin, tuğla gibi Alman İş Kanunu, Galatasaray da Mungan külliyatıydı Lincoln sayesinde. Hertha Berlin'in bir eksik orta sahası, Baros ile beşleyen Galatasaray orta sahasını bir türlü düşüremedi oyundan. Ne kadar iyi oynarsan oyna, top o kaleye girecek. İkiye birde Almanlar kaçırınca bunu hatırladık elbette. Penaltı Süper Kupa'da Suat'a çalınan penaltı gibi, o haksızdı, bu haklı. 6 günde 3. maçına çıkan Galatasaray son 10 dakikada düştü oyundan; ki normaldir ama değişiklikler de 15 dakika gecikmeli geldi. İtalyan hakem Hertha Berlin'in de bir penaltısını vermedi uzatmada. Ne diyelim; İtalyan kardeşliği, Inno di Mameli(!). Bu arada 10 yıldır İtalya'da Del Piero, Sheva'nın şutlarını çıkartan De Sanctis için "kaleci değil" diyen yorumcular daha İtalyanca su demeyi bilmiyor. Roma'ya gittiklerinde susuzluktan ölürler(!) Galatasaray kadrosu maksimumu 3 Avrupa kupası maçında verdi. Skibbe bunu lige kopyalabilirse dereyi geçer... Blogda anket sonuçları bir zamandır ters gidiyor. Anketlerden favori çıkan maçı kaybediyor, bugün de böyle oldu. Kim paraya çevirdiyse hayrını görsün... Hayatı boyunca bu maçları televizyondan seyredecek olan Erdoğan Arıca'nın da katkısını da gözardı etmemek lazım tabii.

112 yorum:

  1. dakika 78 ve galatasaray önde.

    YanıtlaSil
  2. Bir adam böyle mi çıkar sakatlıktan! Gel öpücem alnından Barış!

    YanıtlaSil
  3. şimdiden söyleyebilirim ki ; sabri eğer bu satırları okuysan, ki okuduguna eminim , şunu bilmeni istiyorum : ADAM DEĞİLSİN !!

    bu nasıl bir bencillik, bu nasıl bir kendini beğenmişlik, bu nasıl bir vurdum duymazlık , aç gözlülüktür. Daha ileri gidemiyorum edep sınırlarını aşacam diye. git sabri , gidebildigince uzaklara git, 90 dk boyunca press yapıp, top kapıp, paslaşan , ter döken 10 tane aslan'a yazık. Git sabri , saçmalıklarını da al git!!!

    Yahu ayagına verilen her topta, sagda solda kanat oyuncuları ellerini açmış , içerde baros lincoln koşu yaparken, 30 metreden şut çekmek hangi futbol zekasına , hangi mantığa, hangi takım ruhuna sıgar. 1 degil 2 degil. ailecek begeniyle sövüyoruz sana sabri. iyi geceler..

    YanıtlaSil
  4. Şu anketin gözünü seveyim ben sırf uğur olsun diye Hertha'ya oy atmıştım:).

    YanıtlaSil
  5. daha farklı bile olabilirdi. ardayı çok güçsüz gördüm bugün. neyse 1-0 güzel. 1. 2. olmak o kadar da önemli değil bence. ya grup 1. leri yada cl den gelen 3. ler zaten aynı ayarda takımlar.

    YanıtlaSil
  6. mehmet topal & barış özbek

    çok özlemişim sizleri...

    YanıtlaSil
  7. ders niteliğinde bir 75 dakika ve akabinde yine ders niteliğinde bir 15 dakika seyrettik...üzel oynayarak kazanmanın keyfi bambaşka..son 15 dakikayı da adrenalin açısından beğendim..
    bu arada arda-lincoln-kewell triosunu seyretmek zevkti...

    YanıtlaSil
  8. futbol inançlı futbolcularla oynanır.

    YanıtlaSil
  9. topal gene bekledigim gibi degildi ama ayhansiz orta sahayı hakkten ozlemisim.. topal toparlanisa dadindan yenmez valla...

    YanıtlaSil
  10. Oyuncu değişiklikleri biraz daha erken gelseydi golden sonra biraz daha rahat maç izleyebilirdik.

    Hakem için de şanslı günümüzdeydik.

    Darısı TSL'in başına.

    Konsantrasyon :)

    Tebrikler Aslanlar.

    Ayrıca Benfica içerde Metalist'e yapsın bir güzellik de lider çıkalım.

    YanıtlaSil
  11. bir de mehmet topal çok geride kaldı. acaba taktik icabı mı bilmiyorum ama adam resmen 3. stoper gibi. sonuçta ortasaha oyuncusu ve birazda ileri düşünmeli. zaten arda kewell iyi değildi. ondan insiyatif bizde olmasına rağmen pozisyon bulamadık fazla. bence topal barış birarada oynarsa hücumda güdük kalabiliriz. ayhan-topal yada ayhan-barış daha dengeli olur.

    erdoğan arıca sahaya yumruk hacaya:D

    YanıtlaSil
  12. @töbrettin böbrek

    Yanlış bilmektesin.

    Grup 1.si, diger bir grubun 3.sü ile oynuyor.
    Grup ikincisi ise Şamp Liginden gelecek bir takımla.

    Yani 1 ve 2 çıkmak baya farklı ve önemli bir ayrıntı :)

    YanıtlaSil
  13. Nonda içine etti.. Valla kaç atak oluşturdu aleyhimize !

    YanıtlaSil
  14. Mehmet ve Barisin getirdigi puanlar cok guzel ama bu futbolun hakki macta once oyladigim gibi beraberlikti... Kotu bir futbol vardi, maci almak icin daha akilci davranilmayidi... Herta baya gol atmaya geldi biraz kabiliyetli olsalardi ya da sans olsaydi beraberlik olurdu... Neyse, hakemin verdigi 3 puanla gruptan lider cikmak gecen sene 4 puanla cikmaktan daha iyidir :) UEFA da yolumuz acik , durmak yok yola devam :P

    YanıtlaSil
  15. uefa'nın galatasaray sevgisini anlamak mümkün değil. geçen sene de aynı kıyaklar olmuştu. sonunda lastik patlamıştı. umarım bu sene böyle olmaz. galatasarayın marka değeri önemli elbette biliyoruz ama reyting ve maddi kaygı ile uefa'nın kendi takımım bile olsa galatasarayı hakemler ile arkadan iteklemesi akıl alır gibi değil. Umarım ben yanlış düşünüyorumdur. Galatasaray bu akşam bu oyunla galibiyeti hakketti. ancak kewell'ın surat ifadesi hiç hoş görünmüyordu. umarım kaçırmazlar takımdan...

    YanıtlaSil
  16. 99/08, seni seviyoruz berlin!!!

    YanıtlaSil
  17. Bülent abi; lincoln ayrı bir yazıyı hak etmiyor mu?

    iyi ki varsın lincoln.. iyi ki bizimlesin.. iyi ki galatasaray'lısın... sen çok büyük bir adamsın. kaptan...

    YanıtlaSil
  18. bir yanlışlık yapmışım. 1. olursak 3.lerle 2. olursak cl 3.leri ile oynayacağız ama çok fark olduğunu sanmıyorum iki grup takım arasında. yani 1. olmasak ta dert etmeyelim. mesela cl den gelebilecek zenith anorthosis psv aalborg, shaktar burdakilerden çok fazla güçlü değil.

    YanıtlaSil
  19. barış, topal ikilisi oynayınca galatasaray'ın sorunlarının bir hayli azaldığını gösterdi bu maç. özellikle barış'ı gerçekten çok özlemişiz.
    lincoln'de 9 kişi, hacettepe, herta, bayern fark etmez dercesine oynadı. erdoğan arıca, mehmet demirkol ve türevlerinin yüzü azıcık kızarmış mıdır acaba lincoln'ü izlerken, sanmam. kızarması için başka şeyler de gerekiyor.

    YanıtlaSil
  20. Şu lincoln çok terbiyesiz bir herif. yaptığı hareketlere bak :D

    YanıtlaSil
  21. barış,topal,emre güngörü gözüm kapalı bu takıma koyarım. Buarada sabri cidden sırıtıyor ama çaresizlik olsa gerek. Deplasman taktigimiz güzelde, evde çift forvet yakışır bize..

    ps: Ulan lincoln sen ne terbiyesiz adamsın öle...berlinden çıkartmazlar seni olm...öle topa basmalar filan..erdogan sana kapak olsun,hemde italyan soda kapagı,hayrını gör...

    YanıtlaSil
  22. Lincoln çok terbiyesizsin!!! ayıp değil mi berlinli topçulara!!!

    Erdoğan Arıca'dan utanıyorum.

    YanıtlaSil
  23. onu bunu bilmem de;

    ne top çevirdik...

    YanıtlaSil
  24. Berlin Türklerindir! Niye böyle gaza gelindi anlamadım. Bugün izlediğim Hertha Türkiye Ligi'nde bitime 4-5 hafta kala küme düşer. Muhakkak bu kadar kötü değildir bu takım ama bu maçtaki futbollarını Türkiye'de 34 hafta oynasınlar açık ara uzarlar alt kümeye. Bu arada aklından geçenler için söylüyorum evet Fenerbahçeliyim ve bu Galatasaray kadrosunun iyi yönetildiği takdirde UEFA şampiyonluğunun en büyük adaylarından birisi olduğunu düşünüyorum. Yeri gelmişken şunu da belirtmek istiyorum. Avrupa'da kendi takımı dışındaki Türk takımlarını destekleyen zihniyeti anlayamıyorum. Bunun akılla, mantıkla, ruhla, milliyetçilikle, bilimle, hurafelerle, hiçbir haltla açıklaması yok. Saçmalığın daniskası.

    YanıtlaSil
  25. yorunları bekiyorum medyamızdan. bu hertha da takım mı be :P

    YanıtlaSil
  26. topla hızlı bir de atamassa attıran forvetle daha iyi mi olur bu takım diye bi soru işareti oluştu bende maç sonrası ... bırak sevin napıcan eksikliği değilmi öyle değil işte hücum tarafımız 75 dakika oynuyor barosa gol attırmak için orta saha fazladan bir adamlaık koşuyorlar 75 dakika ama güzel görünüyor 3 genler kurmaları terse atılan paslar falan neyse uefa da final hayal ama hayali bile güzel ...

    YanıtlaSil
  27. Alman spiker: "dünyanin belki de tek uluslararasi derbi maci"

    YanıtlaSil
  28. barış, lincoln, topal.

    YanıtlaSil
  29. Buradaki yorumları okumak bana çok eğlenceli gelmeye başladı. Alman liginden bi haber Hertha Berlin yorumları mı dersin. Uefa'nın takımı Galatasaraymış onu mu öğrenirsin. Ne ararsan hatta aramazsan var.
    Ne demişler bilmemek değil öğrenmemek. Biz de öğreniyoruz.

    YanıtlaSil
  30. bu arada sanctis için ''duruşu bile kaleciye benzemiyor'' diye küçük
    hakan'a selamlar.

    YanıtlaSil
  31. @ PIERREMANU

    Ben destekleyenlerdenim. Peşinen söyleyeyim; akıl ve mantık dışında saydığın sebeplerin hiç birisi ile ilgisi yok. Tamamen akıl ve mantık ile ilgili.

    İstediğin sorudan başlayabilirsin.

    YanıtlaSil
  32. Lincoln bugün gercekten cok terbiyesizce oynadi,kardesim sen deplasmandasin,rakip takim maglup durumda,yakisiyor mu sana o hareketler ? Bak degerli(!) spor yazarlarindan laflar yiyeceksin yine,o sovlar yakisti mi ?

    Coooook yakistiiiii ....

    YanıtlaSil
  33. Aceto cok guzel bir mac yazisi olmus ellerine saglik.

    Bu arada yorumlar da ayrica ufkumu acti, UEFA nin bizi ayri sevdigi ve kolladigi gercegiyle tanistirdilar bizi, apayrisiniz gencler, bambaskasiniz :)

    bunlarin disinda, sabriye 2 cift lafim var;
    olum kufur yemek hosuna mi gidiyor?

    bir lafimda nondaya, ne ezdin toplari be adam, son 10 dakikadaki ataklarin cogu nonda dan basladi.

    neyse hepimize hayirli, erdogan hocayada kapak olsun bu galibiyet. Mutluyuz.

    YanıtlaSil
  34. Lincoln'den erdoğan'a kapak olsun Berlin in Berlin :)Dosta selam yola devam aslanım....

    YanıtlaSil
  35. devre arasi linderoth ve nonda gider yerlerine bir sag bek, bir santrafor ve bir orta saha oyuncusu getirebilecek butce cikarabilirlerse guzel olur diyecegim ama devre arasi transferi de ayri bir risk tabi. ne yalan soyliyeyim gonlumden bir kac isim geciyor ama yazmaya mantigim el vermiyor.

    YanıtlaSil
  36. tebrikler galatasaray...

    YanıtlaSil
  37. Lincoln her maç en az bir kere ceza sahasında hakemi aldatmaya yönelik olarak yere atlıyor müdahale bile olmamasına rağmen.

    Fenerbahçe maçında da yaptı, ikinci sarıdan atılması gerekiyordu, atamadı hakem. Olay gözünün önünde oldu hem de.

    Bu emek hırsızlığıdır. Top sektirmesi, artistik hareket yapması tamamen kendi tercihidir, ahlaki bir sorun değildir bence. Şu kadar güzel oynadığı bir dönemde şu hareketi yapmasa, kendini yere atmasa bari. Benim gibi Fenerbahçe'linin gözünde bile yücelecek.

    YanıtlaSil
  38. üstün Alman teknolojisi bu sefer galip geldi ankette de o kadar gs kazanır diye işaretlemiştik halbuki.

    YanıtlaSil
  39. puto berlin...tonto alemanes tooontooooooooo

    alemán club de fútbol ha muerto en eurocopas.

    aceto aceto aceto. your team is going well??? benfica hertha..

    what about sevilla and valencia . jejejeje. can you beat them ?????

    YanıtlaSil
  40. Bu kadar gol pozisyonu bulup sadece penaltıdan kazanılan 1 gol. Önemli bir üç puan. 75 dakika herta'yı madara eden takım son 15 dakika'da saç baş yolduracak şeyler yaptı. Sahadakiler ve kulübedekilerle birlikte.

    Pozisyon yakalıyorsun, değerlendir be kardeşim. at 2 olsun 3 olsun. Sen de rahatla biz de burda rahatlayalım.

    Skibbe nasıl gördüyse Baros'un yorulduğunu Nonda'yı sürdü oyuna. Nonda bu sene bi alem zaten. 2-3 pozisyonu bitirdi sağolsun.

    Arda 75'ten sonra resmen emekledi, Skibbe'de keyfine bakıyordu orda sanırım oyundan almak gelmedi aklına. Yardımcıları da ne işe yarar anlamadım. Sakatlanmasa sahada yürümeye devam edecek.

    Lincoln belli ki sinirlenmiş ve çok kötü laflar hazırlamış Erdoğan Arıca'ya. 90 dakika en iyi oyunlarından birini çıkardı.

    Barış keza öyle. Daha da iyi olacak elbet. Mehmet Topal'da da eksikler var. pek oyuna dahil olmadı gibi gözükse de defansif anlayışından olsa gerek. Sanctis'i de unutmamak lazım. Tek kötü an Servet'in son anda çıkardığı top oldu.

    Avrupa'da başka olan takım ligde %70'ini gösterse yeterli olur vesselam.

    Yönetimden tek ricam, Ü.Karan ve Nonda'nın gitmesi yerine Baros'tan daha yırtıcı, güçlü ve yırtıcı bir forvet alınmasıdır.

    Umarım Ankaragücü maçında saha sentetik çim, yorgunuz be abi, rüzgar pek fena esiyor gibi açıklamalara maruz kalmayız.

    YanıtlaSil
  41. Espero que no haigan gastado toda la polvora y el domingo y le hagais el domingo un dia que Calderon recuerde toda su vida,la asmblea por la mañana y el Sevilla por la tarde,lastima de Luis Fabiano

    YanıtlaSil
  42. Lİncolne yapılan faul bariz penaltıydı. hakem yedi penaltıyı. maç sonunda bir de herthanı nyedi. dengeledi.

    YanıtlaSil
  43. @Godless Killing Machine

    Hakemi aldattığını düşünüyorsan pozisyonu bir daha izleyip rakip oyuncunun Lincoln'un ayağını yerden kesmesini bir daha izle.


    Lincoln'den tüm medyaya geliyor:
    Bu da mı terbiseyizlik hakim bey? Bu da mı kapak değil?

    sarikirmizihayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  44. @ pierremanu
    sanirim avrupada (misal:cl) baska bir ulke takimini tutmaktansa (misal:man.u) bir turk takimini (misal:fb) tutmayı yeğlerim. Arkasında da gayet mantikli sebepler olabilir. Tahmin edebileceğin gibi, evet galatasarayliyim.

    Ayrica sahada sabri futbolu katletmese, arda solda oynasa, kewell sonradan girip maci tamamlayan adam olsa, bir de forveti ciftlesek Galatasaray'im tadindan yenmez valla. Sezon basinda Miguel soylentileri vardi, olsa ne güzel olurdu, sağ kanattan da futbol oynanirdi.


    p.s: manu eger ginobili'nin manu'su ise surc-i lisan ettim, affola.

    YanıtlaSil
  45. Formda bir Lincoln'u, 'Su 50 metrekare benden sorulur haci' diyen Topal'i, alcilari alindigi anda kosmaya baslayan Baris'i izlemek ne kadar da keyifli ya!

    Ah bi de Arda ve Kewell'daki tepetaklak gidisat, Hakan Balta'nin 'Elimden gelen budur' durusu, Baros ve Sabri'deki 'Biz biliyoruz da mi oynuyoruz' modu olmasa kimbilir su takim neler yapacak.

    Kisfmet diyelim

    YanıtlaSil
  46. büyük harflerle yazılmayı hakketti ismi...

    DE SANCTIS

    Ünlem.(!)

    Allah Razı Olsun.Aynen Devam N'olursun...

    YanıtlaSil
  47. @Ali Karaoglu
    "hakemin verdigi 3 puanla" demişsin... el insaf diyorum sana başka bir şey demiyorum.
    maç bizim hakkımızdı, söke söke aldık kimse bu galibiyete toz kondurmasın
    iki futbolcu hakkında yazmadan edemeyeceğim,
    barış, sen neymişsin be abi
    nonda, gol atmayı geçtin, bütün topları rakibe pozisyon olarak armağan ettin. insan diğer 10 arkadaşına bakar da utanır.

    YanıtlaSil
  48. Kendime inanamıyorum 8-10 maçlık bir anket serisi yakaladım. Ne desem çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  49. @ G.E

    pozisyonun tekrarını televizoyn 3-4 kere verdi, hiç birinde hertha'lı oyuncunun lincoln'e bir müdahalesi yoktu. hakem zaten pozisyonun dibindeydi, tereddütsüz verdi sarı kartı.

    galatasaray'ın tüm lincoln'lü maçlarını izle bir daha sırf buna dikkat ederek, ne demek istediğimi anlayacaksın. bir anda sırf bu maçla alakalı yazdığım bir şey değil. sarı kırmızı lacivert siyah beyaz bordo mavi, renkler gözlerimizi kör etmesin.

    YanıtlaSil
  50. LINCOLN
    BARIŞ
    SANCTIS
    SERVET
    ve diğerleri

    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  51. son dakikalarda hertha nın penaltı pozisyonu tekrarı vardı. şiutu çeken adam elle almış.

    yani fenerli arkadaşlar yine bahaneniz yok.

    saygılarrr..

    YanıtlaSil
  52. @ ramon

    When Sevilla and Valencia became your hope? After the final whistle of this game?

    And how long you need a hope against Galatasaray? After the final whistle in Monaco?

    Please tell us about your next hope(s). We're going to note them.

    Jejejejeje

    YanıtlaSil
  53. aynı yazıyı mı okuduk bilmiyorum ama yasin tunç diyesim geliyor abi. ben beşiktaşlıyım, sezon başından beri de sanctis bizde olsaydı keşke diyorum, ilginç ilginç şeyler yazıolar.

    http://www.sporx.com/detail.php?Type=24&yazar=49&go=6421

    YanıtlaSil
  54. topal-baris ikilisi kesinlikle bozulmamali, nihayet basan orta sahayla oynadik, bu sene galatasaray bariz mac seciyor gibime geliyor, gecen sene fener in yaptigi gibi, ayrica bugun baros gayet iyi oynadi, sabri de burda yazilan kadar kotu degildi bence, hak yememek lazim, cok top kazandi, hucum anlaminda istenilenleri yapinca o kadar hizla dani alves oluyorsunuz zaten, haksiz elestirildigini dusunuyorum son 5-6 maclik periyotta sabrinin gayet iyi oldugunu ve hic de soylenilenler kadar kotu top oynamadigini dusunuyorum, sabriden ben de pek hazzetmiyorum ama cirkin ve antipatik diye yaptigi en ufak bir hatayi buyutup yerin dibine sokmak da emegine biraz saygisizlik bence, ornegin bugun arda dan kotu degildi sabri, ayrica alman sol bek de cok iyiydi sagdan gelememesinde etkisi vardi galatasarayin

    YanıtlaSil
  55. @ Godless Killing Machine

    alman spiker zaten penaltı dedi. bizim spiker de tekrarı seyredince penalatı dedi ve burdakilerde penaltı diyor dedi.

    zten adamıon lincolnün sol ayağına vurduğu çok açık görünüyor. bunun renkle alaaksı yok.

    bu arada GS gruplarda tek kale oynadı bütün maçlarını. metalist bir kaza oldu bu seride. ilerde telafi ederiz inşallah.

    YanıtlaSil
  56. @hebeneka
    galatasaray monaco sevilla valencia aren't important for me.
    ONLY REAL MADRID.

    gala win or lose against them. i dont care. i'm castillian not andalucian or valencian.

    you said " i dont know anything."
    yes that's true...........

    YanıtlaSil
  57. Aceto ne güzel söylemişsin,kalemine sağlık.
    3 aylık dönemlerde sıradan takımları çalıştırıp,bu sezon gerçekten takım kötü de olsa gerçek futbolunu gösteren bir futbolcuya laf sokarak (ki bu laf Galatasaraya sokulan bir laftır)medyanın 1 günlük manşetlerini süsleyeceğine,ben ne den burdayım ve neden bu maçları tvden izliyorum diye düşünse şimdiye o Lincolnun çalıştırıcısı olabilirdi belki.
    Teşekkür ediyorum Lincoln,senden bu sezon ve bundan sonrası için hiçbir beklentisi olamayan bir Galatasaray taraftarını mahcup ediyorsun,ben öahcup olmaya razıyım,nolur böyle devam et,bugün sahada inanılmaz bir 10 numara vardı.O kaptanlık pazubandı da bu futbola yakışmaz da neye yakışır.

    YanıtlaSil
  58. @ 31 ligas y 11 eurocopas
    Recuerde Fenerbahce .. sevilla no es más que un equipo ordinario .. Sin embargo, Valencia .. hmmm i puede ver nos golpearon este partido ..

    YanıtlaSil
  59. @Godless Killing Machine

    Evde maçı babamla izlerken o da attı kendini diyordu taki pozisyonu iyice gösteren tek kamera dışında onu atlamış olabilirsin, kale arkasında hareket halinde olması muhtemel yüksek kamera o pozisyonda gözüküyordu sol ayağına aldığı darbe.

    Kendini son zamanlarda hiç atmamaya başladı Lincoln, sezon başındaki halinde dediğin doğruydu kondisyonu, fizik gücü yerinde değil her müdahelede yıkılıyordu, şimdi ne olursa olsun ayakta kalmaya çalışıyor. En yakın örnek Hacettepe maçında bir pozisyonda (maç 0-0 iken) kendini yere bıraksa penaltı olacaktı darbeyi almış cezasahasında sendeledi ama düşmedi yere devam etti ve yanlış hatırlamıyorsam şut çekti kornere çıktı. İnanılmaz bir düzelme var bu adamda.

    YanıtlaSil
  60. Ramon

    Remember 2000 UEFA SUPER CUP WINNER
    jejejejejejeejejejeje

    BARCA better than real

    jejejejejeejejejeje

    Valencia? do they have any money to travel around the europe for the games ?

    jejejejeje

    YanıtlaSil
  61. ben penaltı değil olarak gördüm ama penaltıydı diyorsanız öyledir. doğrudur benim hatam.

    YanıtlaSil
  62. @legolas

    ganar o perder no me importa. ¿Qué es el Fenerbahce?. equipo de Aragonés?
    valencia? no es importante

    @RaRe

    2001 REAL MADRID 3 GALA 0.... jejejejejejejejeje

    super cup. we have 4 of them. 9 champions league. 2 uefa 3 intercontinental 2 latino cup 3 supercup. i cant write more. my fingers are broken. jejejejejejejeje

    YanıtlaSil
  63. Abiler real madrid taraftari gelmis bizle sidik yaristiriyor bu bile biseydir ya :D

    YanıtlaSil
  64. also this is bullshit. i didnt talk about real madrid. hebennokia started this... if you want let's continue till the morning.

    ANY TEAM İN THE WORLD CAN'T BE COMPARED WITH REAL MADRID.............

    also bulent is a real madrid fan too.. so BE CAREFULL. jejejejejejejeje

    YanıtlaSil
  65. this is for valor doken.

    you said. fenerbahce > real madrid.

    real madrid > fenerbahce. no no no

    real madrid is a beach....
    your team is a sand.. can't compare.

    YanıtlaSil
  66. @Godless Killing Machine

    Bence penaltı değildi çizginin dışındaydı hareket ama kesin fauldu.

    Ben şuna inanırım bir oyuncu bir poizsyonda kendini yere atıyorsa o pozisyondan umudu kesmiştir. Lincoln o adamı geçse çaprazdan kaleciyle karşı karşıya kalmıştı, atması için bir neden de yoktu kopmuş geliyordu.

    YanıtlaSil
  67. müthiş bir gs vardı 75-80 dakika kadar ama çok gereksiz geri çekildi takım son dakikalarda...

    herthanın son dakikada verilmeyen penaltısı bizim ligimizde olsa kıyamet kopmuştu bu arada, smacı çaktı topa:)

    teşekkürler Rizolli:)

    YanıtlaSil
  68. "roma'da bile susuz kalirlar"...sandalyeden dusuyodum!

    YanıtlaSil
  69. lincoln'un eskisi kadar kendini atmadığına kesinlikle katılıyorum, son 8-10 maçtır ayakta kalmaya çalışıyor. yere düşmesi de fiziki olarak zayıf olduğundan değil motivasyonsuz karakterindendi. artık motivasyonu aldı, ben de kendisinden çekinmeye başladım.

    avrupa kupasında ülkemizi temsil eden kim varsa sonuna kadar desteklerim. finalde kazanır da uefa ya da şampiyonlar ligi kupası alırsa içten içe bizden başka bir takım daha kupa aldı diye çemkirir, ama bir yandan yine de coşkuyla sevinir, saçma sapan ostrojenik tavırlar içine girerim. bir başkası yok arkadaş ben sizin takımdan haz etmiyorum ve desteklemiyorum derse de hiç garipsemem, saygı duyarım. biri takımımla alakalı benimli idrar yarıştırmasına girerse hafifçe sırıtıp, sallamayarak ortamdan uzarım. biri müspet ya da menfi mantıklı bir yorum ederse dinlerim, düşündüklerimi sorgular, saygı duyarım. budur.

    YanıtlaSil
  70. arda da var bir durumlar ama hadi bakalim. umarim oyuncular arasinda bir surtusme yoktur. bana sanki arda, umit karan ve ekibi baros gol atinca uzuluyor gibime geliyor. kotu oynamak baska, oynamamak baska. arda bu mac resmen oynamadi.

    YanıtlaSil
  71. Ben bu Lincoln'u hiç sevemiyorum. İyi futbolcudur, tekniktir, pasları, şutları harikadır. Ama eksik olan birşeyler var. Bu adam Galatasaray'a geldiğinde çok iyi bir başlangıç yaptı. Ligte arka arkaya şık goller attı. Sonra GS kampında bir olay yaşandı. BJK maçı öncesi kadro dışı bırakıldı. Adam o gün sezonu kapattı. Sık sık sakatlanmaya, maçlarda berbat oynamaya başladı. Kulübün içinde olan birisi değilim ama dışarıdan bakınca bende bilerek oynamadığına dair şüpheler oluşturdu. Kalli gittikten sonra tekrar iyi oynamaya başlaması şüphelerimi azalttı. Kanımca bu adam GS kulübünden takır takır parasını almasına rağmen bilerek karşılığını vermedi. Takımını ve arkadaşlarını sattı.

    Bunun haricinde saha içinde pek centilmen olmadığını ve iyi bir karaktere sahip olmadığını düşünüyorum. Son lig maçında topu sektirerek koşması bazılarına göre rakibi küçümsemek, bazılarına göre futbolun güzelliği. Pek bir fikrim yok bu konuda. Zaten fikri olan sadece sahadaki futbolculardır. Oyun içindeki gidişattan ve futbolcuların ruh hallerinden anlaşılabilir Lincoln'un orada ne yapmak istediği.

    Bu kadar güzel bir oyunun ve galibiyetin ardından bunları yazmamak gerekiyor belki ama kişisel görüşüm böyle. Bu adamı övmek dahi istemiyorum. Çünkü bende C.Ronaldo'yu Messi'nin yanında adam saymayanlardanım. O da büyük yetenek ama karakteri yetersiz. Aynı Lincoln gibi. O yüzden Lincoln büyük futbolculardan sayılmıyor zaten.

    Postta geçen ve De Sanctis'i öven görüşler ile Arıca hakkındaki bu maçları sadece tv'den izleyebilecek yorumlarına yüzde yüz katılıyorum. Çok güzel bir maç yazısı olmuş. Her zamanki gibi. Eline sağlık Aceto..

    YanıtlaSil
  72. Skibbe'ye değinmemişsin aceto. Başarısız sonuçlarda eleştiriyorsun ama başarılı sonuçlarda da hakkını teslim etmen gerekiyor bence. Skibbe'ye de tebrikler diyebilirsin kısaca :)

    Onun dışında "UEFA'nın Galatasaray'ı kollaması" sanırım bu başlık altındaki en komik yorumdu. Tebrik ediyorum, Sergen ve Hakan'ı da yanına alıp Cem Yılmaz'ın eksikliğini kapatabilirsiniz :D

    UEFA'nın desteğini sezon başında Steaua maçlarındaki verilmeyen penaltımız ve 2 metrelik ofsaytı görmeyen yan hakemlerden görmüştük. Bugün de lehimize oldu. Kısaca UEFA'nın desteği diye birşey yok.

    Son günlerde devamlı hakem konularına girmekten sıkıldım aslında. Ama lehimize olan bir olayda hemen ismimiz çıkarken, aleyhimize olanlar hasır altı edilip unutuluyorsa o hafızaları tazelemek gerekiyor. Gerçi bu konuda pek farketmez. UEFA bizi tutsa ne, tutmasa ne? En fazla UEFA Kupasını Platini hediye etti derler, biz de güler geçeriz :)

    YanıtlaSil
  73. Çok güzel bir futbol oynadı GS. Biraz şanslı olsaydı çok güzel goller görebilirdik.

    Tebrikler.

    YanıtlaSil
  74. bu takım avrupada bi istikrar tutturdu ancak ligdeki istikrarda cok önemli.ankaragücü macında boyle top cevirmeyi başarmalılar.barısın sakatlık sonrası dönüşü diğerlerine ders olsun.

    YanıtlaSil
  75. @ramon
    "ANY TEAM İN THE WORLD CAN'T BE COMPARED WITH REAL MADRID............."

    if there should be a comparision, i would compare r.madrid with the national team of netherland :)) u did understand it...

    "2001 REAL MADRID 3 GALA 0"

    August 25th 2000, April 3rd 2001... its not necessary to write the scores, i guess!!!

    "real madrid is a beach....
    your team is a sand.. can't compare."

    how did u describe a.s. roma, fenerbahce??? when both qualified for quarter finals in SPAIN last year???

    "galatasaray monaco sevilla valencia aren't important for me.
    ONLY REAL MADRID."

    really? remember your first post on this page, or let me remind u: "what about sevilla and valencia . jejejeje. can you beat them ?????"

    then, why do u give a sh*t to those teams?

    YanıtlaSil
  76. şu real madrid taraftarı stadın açılış maçının real madrit ile yapılmasına ilişkin görüşmeleriin sürdüğünü biliyordur sanırım. gelecek sene en az 1 maçımız var.

    YanıtlaSil
  77. oyuncu degisiklikleri haric hersey cok guzeldi.

    arda, kewell iyice dustu oyundan, gitti top saklayan barosu cikarip, her topu 1 mikrosaniye icinde kaybeden nondayi aldi. o sirada iki ortasaha degisikligi yapsa (yedeklerde kim vardi gerci bilmiyorum) 1-2 gol daha atar, son dakkalar koltugun ucunda oturmaz, arkamiza yaslanir izlerdik.

    bence iyi top oynuyoruz, skibbenin yapmasi gereken kadro yonetimini iyi yapabilmek. arda mesela oynamamali bu hafta sonu.

    bir de su formalarin enseden cikan parcasina bir care. lutfen.

    YanıtlaSil
  78. "lincoln kendini atıyor" eleştirisi şahane oynayan bu adama performans olarak bok atacak bahane kalmayınca sıkılan bir palavradır. aklınıza metalist maçını getirin. karşı karşıyayken yapılan bir müdahale vardı. ama o golü atayım diye pozisyonu devam ettirdi, o müdahale le kendini bıraksa penaltıyı alırdı, kaldı ki penaltının ağa babası olurdu o. biraz insaf. adama garip garip eleştiriler yapılıyor. neyse ki futboluyla hepsine cevap vermeye başladı.

    YanıtlaSil
  79. Formalar da pek güzeldi dün gece :)

    YanıtlaSil
  80. (bkz. meira ve 90. dakikada hala bembeyaz olan şortu)

    YanıtlaSil
  81. "31 ligas y 11 eurocopas said...

    this is for valor doken.

    you said. fenerbahce > real madrid.

    real madrid > fenerbahce. no no no

    real madrid is a beach....
    your team is a sand.. can't compare."
    _______________________

    DOĞRU SÖZE NE DENİR!!!

    YanıtlaSil
  82. @aceto

    "kendisinin arkadaşları tarafından çok sevilmediğini en ücra köşedeki G.Saraylı bile biliyor." demis bugunku yazisinda gokmen ozdemir lincoln icin. dusuncesi falan diye degil, bilinen bir gercekmis gibi yazmis. bu konuda nedir bilgin? dusuncen?

    YanıtlaSil
  83. Ramon'un yorumları artık cidden mide bulandırmaya başladı. Rambo Okan'dan veya diğer takımların gözü dönmüş fanatiklerinden farkı yok. Ayrıca eğer futbol ile alakalı düşünceleri genel anlamda da bu kadar sığ ise gerçekten futboldan anlamıyor demektir. Kendisi için "biz onu seviyoruz, laf ettirmeyiz" diyen adamlara da selamlar olsun.

    Maça gelince, aslınca söylenebilecek her şey söylendi. Benin merak ettiğim stadyumda yakılan meşaleler? Nasıl sokuldu onlar içeri? Bizim yöneticiler bir şekilde göz yumduysa da Berlin Olimpiyat Stadyumunun bir güvenliği, bir stadyum sorumlusu yok muydu? Bir de madem meşale yakacaksınız adam gibi yakın arkadaşım. öyle 10ar metre arayla meşale yakılmaz. Daha önce Ali Sami Yen'in neden cehennem olduğunu bu meşalelerle de kanıtlamıştık biz.

    YanıtlaSil
  84. Lincoln çok saygısızsın(!)
    taç çizgisinde yaptığın neydi öyle?
    İnsan haklarına aykırı senin dün gece yaptıkların... arıca'ya ve erman'a kapak olsun... vay be, futbol saygısını öğreneceğimiz insanlar bunlar mı?

    uefa'da dahi hakemlerden çekiyoruz, nasıl "kollanıyor, hakem yardımıyla" deniyor anlamıyorum, 5 dklık özetleri izleyenler herhalde bu yorumları yapanlar...
    steaua maçında fransız ırkından nefret ettiren biri vardı, sonra da bu italyan... ilk yarı simuniç'e net bir sarı kartı vermedi, Lincoln'e yapılan harekete "hakemi aldattı" diyen gözler şu resme iyi bakın, darbe var mı yok mu? http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/detay.aspx?categoryID=5&galleryID=1821&picID=23939&dp=17

    takıma gelince, skip-be sağolsun kesinlikle maç ayrımı yapıyorlar, ancak ortasahaya barış-topal geince plaj futbolundan mahalle futboluna evrim geçirmemiz de dünkü futbolda etkili oldu, mücadele böyle olmalı, ermanshire'ın dediği gibi meira'nın plaj futboluyla değil...
    Nonda'ya ise diyecek söz bulamıyorum, Baros'un yerine girdi ama ondan daha bitkin bir haldeydi... peşin para neler yaptır(m)ıyor insana...

    YanıtlaSil
  85. Alavgan, yapma etme. Skibbe ne yaptı bu maçta? Arda artık kendini zorla değiştirmek için sakat numarası yaptı. Bu çocuğu dinlendirmiyor, beni çıldırtacak. Ekran başında yine bir şey olacak diye tırnaklarımız yiyoruz. Nerde rotasyon nerde Skibbe? Bir iki maç sonra bu takım çöker böyle giderse.

    YanıtlaSil
  86. öncelikle erdoğan arıca'ya keşke birisi uçak bileti alsaydı, maç sonunda kovalayacak o kadar pozisyonu olurdu ki..
    maç içinse skibbe keşke arda ya da kewell yerine bir yerde aydın'ı ya da volkan yaman'ı koysaydı da kontraya daha hızlı çıkıp daha da atsaydık. harikaydı herşey harika..

    YanıtlaSil
  87. @manastin

    skibbe ne mi yapti?
    sayayim. yuzyildir devam eden ceza sahasina top sisirme sisteminden kurtardi takimi ilk once.

    Arda, lincoln, kewell gibi 3 adami ayni 11 e iyi kotu monte etmeyi basardi.

    En onemlisi ayaga seri top yapan, alan daraltan bir sistem olusturmaya basladi. Bazi periyodlarda takim oyle top yapiyorki izlerken ayri diyarlara geciyorum, afrodizyak etkisi yaratiyor sol da kurulan ucgenler.

    Son olarakda skibbe, sinan engin tandansli bir dolu adamin domine ettigi futbol dunyamizdaki durusuyla fark yaratti, sirf etliye sutluye karismadigi, sadece isini yapmaya odaklandigi icin destekliyorum onu, son haftalarda cok ugrastilar, hatta takim icinde bazi killiklarin olusmaya basladigi sinyalleri de gelmiyor degil, sabri ve ardanin suratlarina bakanlar anliyabilir. Ancak bu futbol devam ederse sorun falan kalacagini zannetmiyorum, hele bir de kadikoy goz kirpmaya baslarsa karsidan degmeyin keyfimize :D

    YanıtlaSil
  88. Dekosta,
    bu söylediklerin sadece en fazla üc mac icin gecerli. Kendini Aavrupa'da kanıtlamak için kasıyor takım. Skibbe de kaymagını yiyor. Ligde deplasmanlarda kaç puan alındı, sadece bunu soruyorum.

    YanıtlaSil
  89. mükemmel bir maç vardı dün gece.. ilk yarı boyunca oyuna hakim olan ekip galatasaraydı.. topa bastı, kısa ve uzun toplarla etkili oldu, rakibi oynatmadı.. ikinci yarı son 10 dakika oyundan düşmesi düşündürücü ve kötüydü fakat sonuç olarak galibiyet ve 9 puan sevindirici.. fakat metalist galip gelirse istanbulda kaybedilen 3 puan, alınamayan 1 puanın ne kadar önemli olduğu ortaya çıkacaktır..

    oyunculara gelince lincoln bu sene ki performasının üzerine koyarak devam ediyor.. oynuyor, oynatıyor, goller atıyor, asistler yapıyor.. gerçekten de göz kamaştırıyor.. basının ve art niyetli kişilerin saçmalamalarına inat daha güçlü, düşmeyen, sürekli oyunun içinde kalmak isteyen bir lincoln var.. çok önemli bu.. bu maçta da harikaydı..

    barış ve mehmet ikilisi çok güzel bir maç geçirdi.. barış tam bir alman futbolcusu gibi oynadı.. sakatlıktan geri dönmesine rağmen olağanüstü bir fizik gücü vardı.. 90 dakika koştu.. metalist maçıa oranla çok daha az pas hatası yaptı.. sahanın iyilerindendi.. mehmet topal belki barış kadar göz batmadı ama toparlayıcıydı ve atağa çıkışlarda çok önemli bir rol üstlenmişti.. bunu da layıkıyla yerine getirdi..

    kewell ve arda beklentilerin altında kaldı.. hiç bir futbolcu 15-20 maç aynı çizgide oynayamıyor.. bazen kötü oynamaları doğaldır.. ardanın performansından başka sonuçlar çıkarılmamalı bence.. devre arası ikisine de iyi gelecektir..

    son olarak de sanctis.. kaleciyi italyadan alacaksın arkadaş.. her kaleci hata yapabilir ama bu adam bildiğin güven veriyor.. galatasaray kaleci tercihlerini iyi yapıyor.. de sanctis de bunlardan bir tanesi.. bu maçta da gayet başarılıydı...

    YanıtlaSil
  90. Song tutulmalı Meıra alınmamalıydı sezon başında kanaatime göre.Meiranın geldıgınden berı bır numarası yok.

    YanıtlaSil
  91. kazandığında dünyanin en iyi antrenörüsün kaybettiğinde en kötüsüsün.. dahası bunları şansal elde ediyorsun. dün hertha fener kadar şanslı olsa, de sanctis'in yere paralel sektirdiği top hertha'nın lugano'sunun önüne düşse, hakem hertha'nın ellerini verse acaba skibbe hakkında bu kadar olumlu konuşabilecek miydiniz?

    kompile hipokratiz, kompile iki yüzlüyüz..

    YanıtlaSil
  92. Skibbe dün benim için sadece teknik direktör olarak değil insan olarak da bitti. Son 20 dakika azap halinde yürüyen Arda'yı oyunda tutarak sadizmin kitabını yazdı. İnternette para toplayalım ve bu adamın tazminatını karşılayalım.

    YanıtlaSil
  93. @azuth

    abicim futbol iste bu, o dediklerin interin basina gelse 5 mac, morinho kaka antrenor olur aninda. Bizim bahsettigimiz oyun felsefesi, takimin durusu.

    YanıtlaSil
  94. Herkes hertanın verilmeyen penaltısı hakem kıyak demişte lincolne yapılan bir hareket vardı ilk yarıda sizce bu penaltı+kırmızı değilmiydi?

    YanıtlaSil
  95. @azuth

    şans :D

    herkes şansını kendi yaratır.

    lincolnün penaltısı verilse. şutun bir girseydi. o olsaydı bu olsaydı.

    GS avrupada eski günlerine dönüş yolunda adım adım ilerliyor.

    lütfen saygılı olalım.

    Lodrada Arsenalin kaçırdığı gollerden biri gol olsaydı görürdük feneri. kimbilir kimleri döverlerdi.

    YanıtlaSil
  96. @ramon
    yes real madrid is a beach, because they collect the best sand everywhere...

    being the best team in the world with the best players in the world does not sound so interesting to me...

    alaves is interesting for me, brondby, porto, monaco, nottingham forest, galatasaray and also last year's fenerbahçe is interesting for me...

    football is a simple play but that doesn't mean you have to be a simple man!

    YanıtlaSil
  97. maç hem zevk verdi hemde bir ara yermiyiz diye düşünmeye itti.ama en güzeli 11 kişilik takıma karşı şovunu yapan kaptana gitsin. show must go on kaptan jack )))

    YanıtlaSil
  98. @Julien Dekosta
    @azuth

    ben de bunları toparlamaya çalışıyodum ki siz zaten toparlamışsınız. lakin takımda ikilik üçlük olduğunu falan zannetmiyorum. bizim spor gazetelerimiz haber diye o haberi kim yazıyorsa onun spekülasyonlarını veriyorlar haber başlığı altında.
    (şekil 1a: http://fanatik.ekolay.net/fanatik/index.aspx?aType=Detail&CatId=32&ArticleId=120811&sn=1)
    arda'nın son 2 maçtaki kötü oyununu da aşırı yorgunluğundan kaynaklandığını düşünüyorum. bence dinlenmesi lazım.

    YanıtlaSil
  99. kaprishan'dan gelsin

    "dipteyim sondayim shabani nondayim"

    YanıtlaSil
  100. seveni vardır, sevmeyeni vardır, iyi oynar, kötü oynar, bağırır, kızar, güler, zıplar, ama o 11de olduğu sürece hasan ümit ayhan yoksa sabri o sahaya kaptan çıkar he ondan sonra konuşurum iyi oynamışız orta sahada iyi basmışız top yaptırmamışız deplasmanda oley oley çektirmişiz falan filan..

    YanıtlaSil
  101. seveni vardır, sevmeyeni vardır, iyi oynar, kötü oynar, bağırır, kızar, güler, zıplar, ama o 11de olduğu sürece hasan ümit ayhan yoksa sabri o sahaya kaptan çıkar he ondan sonra konuşurum iyi oynamışız orta sahada iyi basmışız top yaptırmamışız deplasmanda oley oley çektirmişiz falan filan..

    YanıtlaSil
  102. Barış ve Mehmet Topal'a bir kez daha hayran kaldım. Baros'daki bu güçsüzlük nedir kardeşim! Servet'in alnından öpesim var ve Hertha takım değildi bundan mütevellit bu galibiyet yanıltıcı.

    YanıtlaSil
  103. Lincoln'un son hacettepe macinda top sektirmesi uzerine kimi efendice kimi de sirf kiskancliktan yapilan elestirilere bir cok galatasarayli arkadas "kiskanclik gosterilmesi" nedeniyle karsi cikmisti. Olayi gercekten futboldaki saygi (respect) boyutundan, saglikli bir sekilde ele alanlar olduysa da, cok az galatasarayli bunu yapti. En azindan Aceto, senden bunu beklerdim. Erdogan Arica'nin boylesi maclari ancak evinden izleyecegi gercegi ile ne alakasi var durumun? Oyunculardan saygili olmalarini bekleyenlerin akibeti evlerinde oturup Avrupa maci izlemeleri seklinde mi tecelli ediyor?

    YanıtlaSil
  104. takımın en etkili üç oyuncusundan ikisinin(arda-kewell) bugun canım sıkılıyor oynamayayım havasında olduğu maçta deplasmanda herta'yı ezeceksin, sonra gelip blogtaki uefa ve hakemler gs yi kolluyor ve hertada takım mı(bundesligada önüne geleni ezen takım) laflarına bi tarafınla güleceksin en zewklisi bu bence...
    adnan polat platiniyle kanka olmuş ondandır:))
    sabrinin dengesizliklerinide cok iyi bildiğimizden yadırgamıyorum dünkü yaptıklarını hala niye öğrenemediniz ona şaşıyorum bende 5 yıl önce sövüyodum ama artık bildiğimiz sabri diyorum cocukta futbol zekası sıfırın altında malesef..
    barışı ayrı konuşmak lazım dünkü maç için süperdi tek maçla kalmaz insallah bu oyunu..
    bu arada herta t.direktörü favrenin lincolne dalması lazımdı arıcaya ermana ve demirkola göre ama demekki o futbolun bi oyun ve şov olduğunu anlıcak kadar zeka sahibi bi elemanmış...

    YanıtlaSil
  105. @manastin

    Ne rotasyonu, papağan gibi tekrarlıyor millet. Bir oyuncu varsa diğeri olmuyor işte ne rotasyonundan bahsediyorsunuz?

    Ayhan cezalı, Aydın sakat olduğu için kadroda yoktu. Mehmet Güven ile Yaser Yıldız'ı alınca "vay be çok iyi değişiklik" mi diyeceksiniz? Alpaslan Erdem de sakat! Linderoth ile Uğur Uçar da yok.

    Nasıl bir mantık, nasıl bir düşünce şekliyle geliyor bu eleştiriler anlamak mümkün değil. Sen düşünme, beynini iki dakika çalıştırma. Sonra papağan gibi "rotasyon yapmıyor be abi" minvalinde eleştiride bulun.

    Haa Skibbe Arda'yı kenara almadı diye insan da değilmiş. Onu da öğrendik! GS'li futbolcular da insan değil, Arda yatarken bir dakika daha top oynadılar. Bunu da yaz kenara iki gün sonra eleştireceğin zaman kullanırsın!

    Halbuki insanlık nedir? Röportajının ilk cümlelerinde Galatasaray Engelli Basketbol Takımımızın başarısına atıfta bulunmak değildir elbet! Bu ancak Skibbe ucuzdur, popülisttir onu gösterir değil mi?

    Ey insan, sana verilen beynin hikmetini anla ve onu kullanmaktan çekinme! Kullandıkça eskir diye de korkma...

    YanıtlaSil
  106. @ A.Onur

    benfica da portekiz de liderdi, keza olimpiakos da. onlar da takım değil zaten.

    takım olanlara karşı da feneri seyrettik. çanakkale geçilmez. feneri de bir kere 'futbol' oynarken görebilsek keşke.

    YanıtlaSil
  107. @teritori:
    Yanlış anlamazsan bir şey söylemek istiyorum da, Ramon adam mı bıçaklamış, birisini mi dövmüş? Fanatiklik bir tercih başkasını ilgilendirmez, Holiganlık bambaşka bir olay, Ramon'un kimseye zararı yok. Bir takım tutmak için illaki takım çalıştıramayan bir teknik direktör ayarında bilgi sahibi mi olmak gerekiyor?
    Teritori; umarım dediklerimi yanlış anlamazsın, dönüp dolaşıp Ramon'la alakalı hep aynı geyikler dönüyor söylediklerim sadece senin için değildi. Bana da kabak tadı verse de bazen, Ramon hakikatten okuması keyif veren birisi. Bence şu blogdaki yorum yapanlardan güzel bir renk.. Neticede UEFA GS dayanışması komploları kurmaktan iyidir :)

    @Aceto: Abi çok sık yorum atmasam da sıkı bir takipçinim, aynen devam etmeni diliyorum. "Endüstriyel futbol" klişesinden gına getirdiler ve bu tarz lafları internette kullanan bu kadar insan varken, senin duruşunu çok beğeniyorum. Klişelere ve samimiyetsizliğe karşı bir duruşun olduğunu ve bunun çok ender rastlandığını düşünüyorum. Kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  108. tamam ya alavgan amma girişmissin :)
    iyi bir hoca değil bence, umarım sen haklı çıkarsın. ama değil :)

    YanıtlaSil
  109. @aceto

    super kupadaki penaltiyi suat degil de hakan unsal yaptirmami$miydi ??

    YanıtlaSil